نايب رئيس بانوان فدراسيون دووميداني گفت: مرحله نهايي ليگ همزمان با مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي برگزار مي شود ولي نمي توانيم ليگ را به تعويق بيندازيم.


 
پريسا بهزادي، نائب رئيس بانوان فدراسيون دو و ميداني، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي ليگ دو و ميداني بانوان برگزار مي شود و مريم طوسي خواهان تغيير زمان برگزاري ليگ است که نمي‌توانيم به خاطر يک نفر اين رقابت ها را به تعويق بيندازيم.

وي يادآور شد: مريم طوسي و ليلا رجبي نفرات حاضر در مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي هستند و تمرينات خود را براي شرکت در اين رقابت ها آغاز کرده اند و 28 مهرماه به اندونزي اعزام مي شوند.

وي در خصوص حضور مربي خارجي براي بانوان ملي پوش عنوان کرد: درخواست مربي خارجي براي ليلا رجبي را به وزارت ورزش داده ايم ولي هنوز مربي خاص پيشنهاد نشده و بايد بدانيم سطح کدام مربي با اين ملي پوش مطابقت دارد.

بهزادي در خصوص عملکرد ملي پوشان در مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي گفت: رجبي اميد مدال ماست و طوسي هم چنانچه در شرايط خوبي به رقابت بپردازد مي‌تواند بر روي سکو قرار بگيرد./آق
برچسب ها: طوسی ، تعویق ، رجبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار