برای تکمیل طرح گردشگری دشت ارژن فارس حدود 200 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و در زمان بهره برداری، تاثیر مناسبی در جلب گردشگران به استان فارس خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، استاندار فارس گفت: پروژه گردشگری دشت ارژن می تواند مورد استفاده اهالی استان و استان های همجوار باشد.

 صادق عابدین با بیان این که یکی از فرصت های خوب استان برای جذب سرمایه گذاری، مقوله گردشگری است، اظهار داشت: طبیعت گردی، گردشگری سلامت و گردشگری علمی از جمله مواردی است که در فارس ظرفیت های خوبی را ایجاد کرده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که تکمیل زیرساخت های گردشگری به منظور جلب سرمایه گذاران، باید بیش از گذشته در استان فراهم شود، خاطر نشان کرد: انتظار داریم همه نهادهای کشور و استان و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از گردشگری همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به این که پروژه گردشگری دشت ارژن مدتی به صورت راکد درآمده بود و هم اکنون با پیگیری های مدیریت ارشد استان مجدداً فعال شده است، افزود: این استان قابلیت های خوبی در زمینه های توریسم گردشی، توریسم درمانی و توریسم زیارتی دارد که می تواند منابع بسیار خوبی برای توسعه استان به حساب آید؛ لذا باید به گونه ای برنامه ریزی نمود که در دو سال آینده به حد مطلوب برخورداری از زیرساخت های صنعت توریسم در استان رسیده باشیم.
صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آماده اند تا با طرح و تصویب مقررات لازم در جهت تسهیل در سرمایه گذاری، مسئولین استان را در توسعه صنعت گردشگری یاری نمایند س /.

 

برچسب ها: طرح ، گردشگری ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.