دیدار تیم های سایپا و نفت تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم های سایپا ونفت تهران از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

**سایپا- نفت تهران
 
 
 
تیم های سایپا و نفت تهران در 6 بازی قبل که مقابل هم قرار گرفتند بازی پر گلی را به اجرا نگذاشتند و توانستند 4 مساوی 0-0 و یک برد نفت تهران و یک برد سایپا کسب کردند.

در فصل دهم که سایپا و نفت تهران مقابل هم قرار گرفتند در دو بازی که انجام دادند و بدون این که دروازه دو تیم بلرزد 0-0 به پایان رسید.

در فصل یازدهم هم دو بازی یک مساوی و یک برد داشت که در بازی که در خانه سایپا برگزار شد 0-0خاتمه یافت اما در بازی که نفت تهران میزبان بود خود این تیم پیروز میدان بود و توانست 2 گل به سایپا بزند.

اما در فصل دوازدهم این بار سایپا بود که توانست با به ثمر رساندن یک گل از میهمان خود پذیرایی کند و 3 امتیاز کسب کند اما باز هم در بازی که در خانه نفت صورت گرفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

اما در آخرین بازی امروز شنبه قرار بود از ساعت 18:40 این 2 تیم در ورزشگاه تختی به مصاف هم بروند که ساعت برگزاری این بازی بطور ناگهانی تغییر کرد و بازی دو تیم از ساعت 17:30 آغاز شد.

جدول لیگ:



دیدار دو تیم از ساعت 17:30 آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

روزبه شاه علی دوست از سایپا در دقیقه 60 کارت زرد دریافت کرد.

ابراهیم صادقی در دقیقه 80 دومین کارت زرد سایپا را گرفت.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این مساوی نفت تهران 17 امتیازی شد و  به رده سوم صعود کرد و جانشین تراکتورسازی شد و سایپا هم با 13 امتیاز در همان رده هفتم باقی ماند. پرسپولیس هم با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم باقی ماند./آق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار