"پابوسی آفتاب" عنوان ویژه برنامه ای از گروه مناسبت های ویژه شبکه رادیویی قرآن است که در هفته رضوی در دهه کرامت تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویژه برنامه " به پابوسی آفتاب" از شنبه 23 شهریورماه در قالب جنگی شاد و متنوع با محوریت شاخصه های قرآنی روایات به جا مانده از هشتمین  آفتاب آسمان ولایت و امامت امام رضا علیه السلام در 5 برنامه تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود.

این برنامه در بخش های مختلف کارشناسی, گزارش, روایت و نمایش, مداحی دوستداران خاندان اهل بیت علیهم السلام از ساعت 20:05 هرشب به مدت 55 دقیقه هرشب از شبکه رادیویی قرآنئ پخش می شود.

در بخش کارشناسی این برنامه حسین فام  عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس امور قرآنی به معرفی اجمالی سیره و شخصیت امام رضا علیه اسلام می پردازد.

مریم حاج عبدالباقی و حجت الاسلام حاج ابوالقاسم از دیگر کارشناسان  این برنامه هستند که با استناد به آیات قرآن کریم شرحی قرآنی بر روایات امام رضا علیه السلام دارند.

در این برنامه شنوندگان  از طریق امواج سفری معنوی به بارگاه مقدس امام رضا علیه السلام, حضرت فاطمه معصومه سلام ا..علیها در قم و حضرت احمدبن موسی علیه السلام (شاهچراغ) در شیراز خواهند داشت.

نگاهی به زندگی خواهر و برادر حضرت امام رضا علیه السلام به عنوان ذوی القربی از دیگر مباحث مورد بررسی در برنامه "به پابوسی آفتاب" است.

ویژه برنامه "به پابوسی آفتاب" به سردبیری و تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و گویندگی محمد مطلب از شنه 23 شهریور ماه به مدت 5 شب ساعت 20:05 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز قدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود./ي2

برچسب ها: رادیو ، قرآن ، آفتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار