سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اقدامی بی‌سابقه پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولان جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت ۵۲ تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه هفته گذشته، سخنگوی این گروهک تروریستی در اقدامی بی‌سابقه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد.
 
این موضع‌گیری که در پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی منتشر شد، تمامی کسانی که در هر نقطه از جهان علیه منافقین موضع‌گیری کرده‌اند، تهدید شده‌اند که به سرنوشت کسانی همچون لاجوردی، صیادشیرازی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی و هاشمی‌نژاد دچار خواهند شد.
 
به نظر می‌رسد گستاخی بی‌سابقه این گروهک تروریستی در تهدید رسمی مقامات دو کشور ایران و عراق حاصل حاشیه امنی است که سازمان ملل و ایالات متحده پس از خروج باقی مانده اعضای این گروهک از اردوگاه اشرف و انتقال به کمپ لیبرتی در حومه بغداد ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۰۲:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
منافقین تروریست بوده و هستند و خواهند ماند باید ریشه انها را خشکاند مگر تا حلا به جز ترور کار مثبتی انجام داده اند، مرگ بر منافقین و درود بر مردم عراق و ما از بزدلانی مثل منافقین نمی ترسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
براستی خود مسعود رجوی در کدام گورتشریف دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند شهید
۱۶:۵۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مرگ بر منافق..
Iran (Islamic Republic of)
ایران سربلند
۱۶:۲۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
انها هیچ کاریی نمیتوانند بکنند زیرا از پرپر شدن یک گل هزاران گل از خاک وطن میروید واین به ضرر انهاست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
شاید ایندفعه مجاهدین خلق دلشون میخواد در کل قتل عام بشن !
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
فکر میکنم که این خائن ها دارن گور خودشون رو با دستهای خودشون می کنند اینها عددی نیستند که بخواهند کسی رو تهدید کنند به امید نابودی هر چه سریعتر همه این وطن فروشها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
اگه می تونستن می کردن الکی تهدید نمی کردند
آخرین اخبار