دفتر سازمان ملل در عراق اعلام کرد: وقت آن رسيده که منافقين از عراق خارج شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جورجي بوستن معاون نماينده سازمان ملل در عراق با صدور اطلاعيه با اعلام اينکه آخرين گروه از منافقين از اردوگاه اشرف خارج شدند از کشورها خواست منافقين مستقر در عراق را هر چه زودتر به کشور ثالث منتقل کنند. 

در اين اطلاعيه آمده است: وقت آن فرا رسيده است تا کشورهاي ديگر در اسرع وقت مکاني به غير از عراق را براي اعضاي اين گروهک در نظر بگيرند تا خاک عراق را در اسرع وقت ترک کنند. از سوي ديگر سرلشگر جميل الشمري رئيس پليس استان دياله عراق ديروز بطور رسمي اعلام کرد: آخرين گروه از منافقين که چهل و دو نفر هستند اردوگاه اشرف را به مقصد اردوگاه ترانزيت در نزديک فرودگاه بغداد ترک کردند. 

الشمري افزود: منافقين پس از سي سال حضور در اردوگاه اشرف در نهايت اين اردوگاه را ترک کردند و دولت عراق هم بطور رسمي اردوگاه اشرف را مسدود کرد. 

وي همچنين تاکيد کرد: منافقين در سال هاي 2007 تا 2009 در اعمال تروريستي در استان دياله نقش داشتند و با خروج آنها از اين اردوگاه، استان دياله هم از شر آنها خلاص مي شود.  وي ابراز اميدواري کرد حضور منافقين در اردوگاه ترانزيت موقت باشد و به زودي خاک عراق را ترک کنند.
برچسب ها: سازمان ، ملل ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار