"نایب رئیس شورای گسترش معاونت آموزش عالي، تحقیقات و فناوری وزارت‌ علوم" گفت: شوراي عالي انقلاب فرهنگي تا امروز پرونده‌اي را در خصوص دانشگاه ايرانيان به وزارت علوم براي تاييد ارسال نکرده است.

حسين نادری‌منش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون برای من به عنوان نایب رئیس شورای گسترش معاونت آموزشی وزارت‌ علوم هیچ پرونده و یا درخواستی از سوي دانشگاه ايرانيان مبني بر جذب دانشجو از آغاز سال تحصيلي جديد، به وزارت علوم فرستاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه از سوي شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز هیچ مصوبه و تبصره‌اي در ارتباط با دانشگاه ايرانيان به وزارت علوم نيامده است، گفت: شوراي عالي انقلاب فرهنگي تا امروز پرونده‌اي را در خصوص دانشگاه ايرانيان به قسمت گسترش آموزش عالي وزارت علوم ابلاغ نکرده است.

نایب رئیس شورای گسترش معاونت آموزش عالي، تحقیقات و فناوری وزارت‌ علوم خاطرنشان کرد: دانشگاهی که خواستار فعاليت براساس معیار وزارت علوم باشد بايد طبق روال قانوني اين وزارتخانه مراحل را طي کند.

شايان ذکر است، شنيده‌ها حکايت از آن دارد که براي راه‌اندازي دانشگاه ايرانيان، همه ابهامات و مشکلات به پايان رسيده و اين دانشگاه آماده پذيرش دانشجو است و به زودي تبليغات خود را براي جذب دانشجو آغاز مي‌کند.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار