طراح طرح تحقيق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خيريه در مجلس، از قول مساعد وزير ارشاد و فرهنگ اسلامي براي رفع تخلفات و سوء‌استفاده‌ها در سازمان اوقاف و امور خيريه خبر داد و گفت: با همکاري کميسيون اصل 90، مستندات تخلفات و سوءاستفاده‌ها در سازمان اوقاف و امور خيريه را به سمع و نظر وزير ارشاد خواهيم رساند.

غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي نماينده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره سرنوشت تحقيق و تفحص از سازمان اوقاف و امورخيريه اظهار داشت: در نشستي که با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت يازدهم داشتيم، دغدغه‌هاي خود را درخصوص عملکرد اين سازمان منعکس کرديم.

وي در ادامه با اعلام موافقت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با پيگيري دغدغه‌هاي نمايندگان در حوزه عملکرد سازمان اوقاف و امور خيريه، تصريح کرد: مقرر شد با همکاري کميسيون اصل 90، گزارشي از تخلفات و سوء‌استفاده‌ها در اين سازمان را جمع‌بندي و همراه با مستندات به وزير ارشاد ارائه دهيم.

نماينده مردم رشت در پايان اظهار داشت: خوشبختانه با روي کار آمدن دولت جديد، فضاي بسته‌اي که بر سازمان اوقاف حاکم بود شکسته شد و وزير ارشاد اعلام کرده که آماده است، تخلفات و سوءاستفاده‌هاي اين سازمان را به او منعکس کنيم.
   
گفتني است؛ شفاف‌سازي و نحوه هزينه‌کرد درآمدهاي اين سازمان، تعداد امامزاده‌ها در قبل و بعد از پيروزي انقلاب و تعيين تکليف امامزاده‌هاي فاقد شجره‌نامه از محورهاي اين تحقيق و تفحص است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحقیق ، تفحص ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار