تیم ملی تنیس ایران بامداد روز شنبه با شکست مقابل تیم هنگ کنگ، از راهیابی به مرحله نیمه پایانی رقابت های جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه باز ماند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی تنیس کشورمان در سومین روز رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با شکست 2 بر یک مقابل تیم حریف از صعود به مرحله بعدی بازی ها باز ماند تا ایران از صعود به دسته 2 آسیا واقیانوسیه باز بماند.

گفتنی است درپایان مرحله گروهی این دوره از پیکارها، تیم های ملی تنیس هنگ کنگ و مالزی از گروه اول و تیم های ویتنام و کامبوج از گروه دوم راهی مرحله بعدی شدند.

شایان ذکر است تیم ایران، عمان، جزایر پاسیفیک و امارات نیز از عصر روز شنبه برای بقا در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف هم می روند و طبق برنامه ملی پوشان تنیس ایران عصر امروز ( شنبه ۲۳ شهریور ) مقابل تیم جزایر پاسیفیک قرار می گیرند که در صورت برتری مقابل حریف، در این گروه باقی خواهند ماند.

در رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه هشت تیم حضور دارند که در پایان دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم را کسب می کنند و دو تیم انتهای جدول به گروه چهارم سقوط خواهند کرد./آق

برچسب ها: تنیس ، دیویس کاپ ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار