خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از راهیابی کشورمان به مسابقات جهانی بازیکنان تیمش را زحمتکشانی خواند که ایران باید به وجود آنها افتخار کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ولاسکو بعد از بازی ضمن خوشحالی از راهیابی تیم به مسابقات جهانی گفت : « بازی بسیار حساسی بود چون در مقابل تیمی قرار داشتیم که تا امروز حتی یک باخت هم نداده بود ، مثل ما . شب گذشته از بچه ها خواستم ضمن احترام به تیم حریف ، اعتماد به نفس خودشان را در بازی حفظ کنند . در ابتدای بازی بچه ها در دریافت و اسپک مشکلاتی داشتند که در طول بازی آنها را برطرف کردند و برنده بازی شدند . ما نباید مقابل این تیم ها عصبی و با استرس بازی کنیم و این محک خوبی بود برای مسابقات آسیایی چون شاید ما در آن بازی ها با این مشکلات رو به رو می شدیم . ما برای اولین بار است که به عنوان یک تیم معروف به مسابقات آسیایی پا می گذاریم و چین ، کره و ژاپن با انگیزه زیادی به مصاف ما می آیند تا ما را شکست بدهند ، پس کار سختی داریم . بچه ها امسال خیلی خسته مسابقات شدند ولی با این حال زحمت می کشند و می جنگنند و به همین دلیل ایران باید به وجود همچین بچه هایی افتخار کند.»

ولاسکو در مورد مسابقات جهانی لهستان گفت : « ما در ابتدا مسابقات جام ملت های آسیا را پیش رو داریم و بعد از آن باید به مسابقات جهانی فکر کنیم . ما مسابقات بسیاری را پیش رو داریم و به همین دلیل یک گروه بزرگ باید کار کند تا ما در تمام این مسابقات موفق شویم . یک بازیکن خوب به تنهایی نمی تواند کاری کند ، یک مربی خوب هم تنها نمی تواند کار کند و همه آنها نیازمند یک برنامه ریزی خوب از طرف فدراسیون هستند . خبرنگاران ، تماشاگران و همه عوامل باید دست به دست هم بدهند تا گروهی موفق شود . بسیاری از کشورها این کار را می کنند ، پس ما چرا نتوانیم انجام بدهیم ؟ من از لحظه ورودم به ایران تمام بچه ها را باور داشتم و خودشان هم این موضوع را می دانستند . همه باید خوب باشیم چون متصل به هم هستیم . تیم ب ، تیم زیر 23 سال ، جوانان و نوجوانان هم باید خوب باشند تا ما خوب باشیم و این مهم است نه فرد . »

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد مسابقات پشت سر هم و خستگی بازیکنان گفت : «حضور در لیگ جهانی برای اولین سال بسیار سخت بود و بعد از این مسابقات 2 هفته به بازیکنان استراحت دادم ولی در این وسط من یک اشتباهی کردم که باید به معروف ، موسوی و ظریف که بیشترین بازی را برای تیم انجام داده بودند استراحت بیشتری می دادم ولی دیر این موضوع را متوجه شدم و تصمیم گرفتم به موسوی و معروف استراحت بدهم تا برای مسابقات بعدی با آمادگی بیشتری در میدان حاضر باشند .

مهدوی : تیم ما مبتنی به فرد نیست

مهدی مهدوی قبل از شروع صبحت هایش در مورد بازی از خبرنگاران خواست در مورد حرف های بازیکن بحرینی که گفت ما به ولاسکو باختیم نه ایران ، توضیح بدهد . او گفت : « از حرف بازیکن بحرینی ناراحت شدم چون تیم ما مبتنی به فرد نیست بلکه ما یک تیم هستیم و کار گروهی می کنیم که در راس آن آقای ولاسکو قرار دارد . »

مهدوی در مورد بازی گفت : « تنها راه بحرین برای شکست ایران زدن سرویس های خوب بود تا ما به مشکل بر بخوریم اما آنها فقط در ابتدای بازی این کار را انجام دادند ولی ما با برنامه و کار گروهی بازی را در دست گرفتیم و برنده بازی شدیم .»

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد مسابقات جهانی لهستان گفت : « هنوز رقبای ما در این بازی ها مشخص نشده است ولی دیگر نمی خواهیم فقط شرکت کننده باشیم . دوست دارم از گروه خود بالا برویم و در جمع 5 تیم برتر دنیا قرار بگیریم و فکر می کنم کادر فنی و رییس فدراسیون هم با من در این مورد هم نظر باشند . »/آق

برچسب ها: ولاسکو ، مهدوی ، والیبال ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار