مجری شبکه های رسانه ملی گفت: مسئولان رسانه ملی در شبکه های بین المللی تلاش می کنند تا آداب و رسوم و فرهنگ و مباحث شفاهی و فرهنگی ما را به زبانهای مختلف از طریق رسانه به جهان منتقل کنند.

امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نگاه استکبار جهانی به شبکه های برون مرزی ایران گفت: ما در عرصه سلطه رسانه ای زندگی می کنیم و نباید از این قافله عقب بمانیم رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران چندین شبکه بین المللی دارد که تعدادی از این شبکه ها به زبانهای مختلف دنیا برای مخاطبین خارجی رسانه ملی پخش می شود.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به رسالت مهم شبکه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد :مسئولان رسانه ملی در شبکه های بین المللی تلاش می کنند تا آداب و رسوم و فرهنگ و مباحث شفاهی و فرهنگی ما را به زبانهای مختلف از طریق رسانه به جهان منتقل کنندو تا حدودی هم در این رسالت مهم موفق بوده ایم.

مجری شبکه های رسانه ملی اضافه کرد :خیلی از کارشناسان رسانه معتقد هستند که تلویزیون ما جزء رسانه های موفق و منزه در این زمینه است وعملکرد شبکه های بین المللی ایران را مثبت تلقی کرده اند.

امیر احمدی در خاتمه با تاکید بر قطع شبکه های برون مرزی رسانه ملی اظهارداشت:کشور هایی که دم از آزادی بیان می زنندو ادعامی کنند که سردمدارآزادی بیان هستندو برخی اوغات هم در این مورد مباحثی را مطرح می کننددر قالب تحریم های خود علیه ایران نمایش شبکه های برون مرزی ایران را برای برخی کشور ها ممنوع کرده و آنها را از دیدن برنامه های ما در شبکه های بین المللی تلویزیون ایران محروم می کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.