ظرفيت پذيرش دانشجويان در مقاطع كارشناسي ارشد دانشگاه بين الملل علوم بهزيستي و توانبخشي افزايش يافت.

محمد علي محسني بندپي، سرپرست شعبه بين الملل دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اينكه ظرفيت پذيرش دانشگاههاي دولتي محدود است و متقاضيان شركت در رشته ها و مقاطع مختلف در حال افزايش است و از همه مهمتر اينكه اعتقاد ما اين است كه بزرگترين سرمايه هاي يك ملت نيروي انساني و نخبگان است با تمام قوت مطالبات دانشگاه بين الملل را پيگيري مي كنيم تا فرزندان دلبند اين مرز و بوم، با ورود به كشورهاي همسايه بار هزينه هاي روحي، رواني ، مالي ، فرهنگي و از همه مهمتر عدم ارتقا كيفيت خدماتي و آموزشي را به دوش نكشد.
اولين قدم ارتقا كشور پيشگيري از خروج نخبگان دانشگاهي
 
محمد علي محسني عضو هيات علمي گروه آموزشي فيزيوتراپي در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جوانان كشور ما از پتانسيل هاي خوبي برخوردارند و براي ارتقا شاخصهاي بهداشت، سلامت، رفاه، و.. نيازمند جذب نخبگان در داخل كشور و بهره مندي از اين گروه در كشور هستيم.

عضو هيات علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در ادامه گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زماني كه دانشگاه بين الملل عنوان مي شود در ذهن عموم تلقي مي شود كه نه ‌آب، نه خاك، نه دانشجو، و نه استاد در اين دانشگاه ، بين المللي هستند اما آنچه مهم است و ما درصدد تحقق آن هستيم اين است كه تعاملات ، ارتباطات علمي، ‌آموزشي با كشورهاي ديگر جذب دانشجو و اساتيد توانمند از كشور و ارائه بهترين روش آموزش را هدف قرار داده ايم تا بتوانيم شاهد ارتقا كيفيت آموزشي باشيم و فارغ التحصيل دانشگاه بين المللي در اقصي نقاط مختلف ايران اسلامي با نهايت توانمندي به ارائه خدمات به هموطنان بپردازند.

محسني بندپي در ادامه تصريح كرد: طبق قوانين معادل سازي وزارت بهداشت كه با همكاري كميته هاي تخصصي انجام گرفته است دانشجويان با مدرك معتبر دانشگاههاي سراسري فارغ التحصيل مي شوند.

عضو هيات علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در ادامه خاطرنشان كرد: هم اكنون در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي و در مقطع كارشناسي شاهد دانشجويان خارجي از كشورهاي عراق، تركيه، ليبي و.. هستيم .

وي در پايان ضمن اهداف كلان در واحد بين الملل دانشگاه، علوم بهزيستي و توانبخشي خاطرنشان كرد: تاكنون با استقبال دانشجويان تمامي ظرفيت ها به جز رشته ارتوپد فني پر شده است تا اين استقبال پرشور به وزارت بهداشت هم منعكس شده و اميدواريم بتوانيم با حفظ نيروي انساني متخصص گام بلندي در ارتقا عرصه هاي علمي، اموزشي ، بهداشت و درمان ، اقتصاد عرصه هاي علمي، آموزشي ، بهداشت و درمان ، اقتصاد و.. در ايران و منطقه برداريم.

گفتني است اعلام نتايج اولويت اول متقاضيان ثبت نام و اعلام نتايج ذخيره هاي مقطع كارشناسي ارشد رشته هاي ارگونومي،‌آمار زيستي، پرستاري، پرستاري سالمندي، رفاه اجتماعي ، روانشناسي باليني، فيزيوتراپي، كاردرماني، مديريت توانبخشي ، گفتار درماني و.. واحد بين الملل دانشگاه هم اكنون روي سايت دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي مي باشد./ح
برچسب ها: دانشگاه ، ظرفیت ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۱:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۳
ببخشید میخواستم بدونم چه دانشگاه های بین المللی فیزیو تراپی دارن؟هزینش چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۲ تير ۱۳۹۳
سلام من كارشناس كاردرمانيم ايا مي تونم ارشد فيزيوتراپي بين المللي شركت كنم؟مرسي از لطف شما اگه براتئن امكانش هست جوابشو برام ايميل كنيين واقعا شرمنده ام....
آخرین اخبار