دكتر لاريجاني با تكيه بر همدلي و همكاري اساتيد، دانشجويان و كاركنان در سال جديد بر توسعه و ارتقاء دانشگاه و رفع چالش هاي مختلف در حوزه هاي گوناگون در سال جديد تاكيد كرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر لاريجاني رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران، با بيان برنامه هاي دانشگاه در سال 1391 گفت: در سال جديد در بخش بيمارستاني افزايش كيفيت خدمات بيمارستاني را به طور جدي در دستور كار داريم. همچنين توجه به رضايتمندي بيماران و ساماندهي سخت افزاري و نرم افزاري نيز از سال آينده در دستور كار قرار خواهد گرفت.
وي افزود: اميدواريم با چارچوبي نوين بحث پزشك خانواده را نيز دنبال نماييم ضمن آنكه مسئوليت بزرگ آموزش پزشك خانواده را با همكاري دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور در دستور كار داريم و چارچوب هاي آن نيز آماده سازي شده است.
رئيس دانشگاه از ارائه دوره آموزش تخصصي سالمندي در سال جديد خبر داد و يادآور شد: متناسب با رشته هاي گوناگون، توسعه دانشكده هاي مختلف مانند دانشكده مجازي، بين رشته اي و يا تغذيه نيز اجرايي سازي مي شود. همچنين اميدواريم اين دانشكده ها به صورت فعال در چند ماه نخست سال، فعاليت خود را به صورت گسترش يافته اي آغاز نمايند.


دكتر لاريجاني با بيان اينكه دانشگاه در نظر دارد تا خدمات خود را از طريق متدهاي مجازي گسترش دهد، خاطر نشان كرد: دانشكده مجازي و بين رشته اي و حتي دانشكده هايي كه قبلا فعال بودند مانند دانشكده فناوريهاي نوين بسياري از آموزش هاي خود را در سال جديد از طريق ارتباط با شبكه هاي مختلف مجازي و يا غير مجازي به صورت بين رشته اي ارائه مي دهند و اميدواريم با توجه به قراردادهاي دانشگاه در سال آتي دانشگاه بين الملل علوم پزشكي تهران نيز بتواند به صورت وسيعي فعاليت خود را گسترش دهد.
وي سال جديد را به تمامي همكاران گروه پزشكي كه سالي پرتلاشي را سپري كردند و به موفقيت هايي نيز دست يافتند تبريك گفت و افزود: بسيار ارزشمند است كه توانستند سال 90 را با كسب موفقيت هايي در آموزش، پژوهش و ارائه خدمات سپري نمايد و اميدوارم بتوانيم مسير توفيقات دانشگاه را در بخش هاي مختلف دنبال نماييم.
رئيس دانشگاه در پايان در ارتباط با تحقق شعار سال 1391 كه با نظر مقام معظم رهبري به عنوان سال " توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" ناميده شده است گفت: دانشگاه علوم پزشكي تهران مركز آموزشي بزرگ و سرآمد دانشگاه هاي كشور است و به نظرم در ارتباط با تحقق شعار سال 1391 نيز وظيفه مضاعفي بر عهده خواهد داشت. در حوزه سلامت و بطور مشخص در دانشگاه اساتيد، دانشجويان و كاركنان حوزه سلامت مي توانند در زمينه توليد داروها و تجهيزات پزشكي قدم هاي موثري را در اين زمينه بردارند و با تكيه بر كار و استعداد ايراني و توليد محصولات ايراني از وابستگي در اين زمينه نيز بكاهند. وي اضافه كرد استفاده از توان سرمايه اي ايرانيان در پروژه هاي سلامت در قالب كمك هاي خيرين و حتي سرمايه گذاري در بخش سلامت مي تواند در جهت تحقق شعار امسال بطور موثري ايفاي نقش نمايد و من تصور مي كنم با وجود داشتن اساتيد، كاركنان و دانشجويان برجسته مي توان موفقيت هاي بهتري را در آينده دانشگاه و نظام سلامت رصد كرد و موفق تر از گذشته جلو رفت./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.