معاون وزير نفت گفت: توسعه و افزايش توليد گاز در ميدان مشترك پارس جنوبي از اولويت هاي اصلي وزارت نفت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حميدرضا عراقي در بازديد از منطقه ويژه پارس، توسعه مجتمع های گازی و افزایش تولید و برداشت گاز از میادین مشترک گازی را از اولویت های وزارت نفت برشمرد و اظهار داشت :  عسلویه  به عنوان پایتخت انرژی کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی  قرار دارد و  امیدواریم با تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم  صنعت نفت  بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی  در عرصه دانش  و فناوری به جهانیان نشان دهیم .

وي با اشاره به لزوم تمركز بر اتمام واحدهاي درحال تكميل با پيشرفت فيزيكي بالا، تمدن عظيم صنعتي پارس جنوبي را برگ زرين اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در مواجهه با تحريم هاي ظالمانه و توانمندي متخصصان داخلي در خودكفايي و استقلال نظام عنوان كرد.

معاون وزير نفت گفت: صنعت نفت با بسيج همه امكانات خود و تمركز و توجه ويژه بر منطقه پارس جنوبي، تلاش خود را معطوف به جهشي بزرگ در عرصه توليد گاز خواهد كرد.

 مديرعامل شركت ملي گاز ايران در سفر به عسلويه در راس هياتي و به همراهي مديران ارشد صنعت نفت و گاز كشور از تاسيسات مجتمع گازي پارس جنوبي، شركت پالايش گاز فجر جم و پالايشگاه گاز پارسيان ديدن كرد.

گفتنی است شهرستان عسلويه در جنوب استان بوشهر واقع شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برداشت ، گاز ، میادین ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار