رئيس اتحاديه زنبورداران گفت: محصولات عرضه در نمايشگاه ارگانيك بايد قبل از عرضه مورد ارزيابي و نمونه برداري قرار بگيرد.

عفت رئيسي سرحدي، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه مطلب فوق اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه محصولات ارگانيك از اقدامات مهم شهرداري بوده كه در عرضه و توسعه مصرف محصولات ارگانيك بسيار اثرگذار است.
رئيس اتحاديه زنبورداران ادامه داد: متأسفانه به دليل حضور شركت هاي واسطه اي و بسته بندي قيمت ها در نمايشگاه غيرواقعي است.
وي با بيان اينكه نماينده اتحاديه بايد در قيمت گذاري و سنجش كيفيت حضور داشته باشند، افزود: قيمت عسل و ساير فرآورده ها در نمايشگاه بين غرفه ها متفاوت است كه اين امر اجحاف به مصرف كننده و توليد كننده است.
رئيس اتحاديه زنبورداران تصريح كرد: قيمت عسل مرغوب كيلويي 25 تا 30 هزار تومان است و نبايد بيشتر از اين باشد در حالي كه كنترل كيفيت در محصولات عرضه شده صورت نمي گيرد.
به گفته رئيسي اطلاع رساني ضعيف موجب شد تا توليد كنندگان برتر در نمايشگاه حضور نيابند و به رغم حضور شركت هاي واسطه اي تنها 20 درصد از توليد كنندگان و زنبورداران به نمايشگاه راه يابند.
وي خاطرنشان كرد: در نمايشگاه آينده انتظار مي رود محصولات از قبل مورد ارزيابي و نمونه برداري قرار گرفته و مشكل عدم قيمت مصوب و عدم كنترل كيفي وجود نداشته باشد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار