معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: کل مطالبات پیمانکاران تا پایان سال 90 پرداخت شده و بدهی پیمانکاران سال 91 نیز کمتر از دو هزار میلیارد تومان است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر حسین محمد پور زرندی با بیان این مطلب گفت: طی سالیان اخیر با اقداماتی که در حوزه مالی شهرداری تهران صورت گرفت ، شفاف سازی مالی به بهترین شکل ممکن در این حوزه انجام شد .
 
وی افزود : با اجرای سیستم حسابداری تعهدی و شفاف سازی که به دنبال آن صورت گرفت ، می توان گفت که هیج شهرداری یا حتی سازمان دیگری تا کنون موفق نشده به این شکل سیستم مالی خود را با شفافیت در دسترس قرار دهد .
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به میزان بدهی های شهرداری به پیمانکاران اظهار کرد : کل مطالبات پیمانکاران تا پایان سال 90 پرداخت شده و بدهی پیکانکاران پایان سال 91 نیز کمتر از دو هزار میلیارد تومان است .
 
پورزرندی همچنین با اشاره به میزان تحقق بودجه شهرداری تهران خاطر نشان کرد : با وجود حجم گسترده اقدامات در شهرداری همواره همه فعالیت ها بر اساس برنامه و بدون مشکل پیش رفته است و تا کنون 95 درصد نسبت به کل بودجه محقق شده است .  /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار