دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیس‌بازان قمی در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید مقتدا خاتمی کرد: تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر تنیس قم متناسب با محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در لیگ آینده سازان تنیس کشور، به این مسابقات اعزام شده بود و خوشبختانه عملکرد آن‌ها بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه در مسابقات دور رفت لیگ آینده سازان تنیس باشگاه‌های کشور تنیس بازان قمی شانس بسیار بالایی برای صدرنشینی داشتند، اضافه کرد: در حالی که تیم آینده سازان تنیس قم با نام تیم تک فارم شانس بالایی برای قهرمانی داشت، تنیس بازان البرز گاز کیش در جایگاه نخست ایستادند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: در ششمین روز رقابت‌های لیگ آینده سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم تنیس آینده سازان البرز گاز کیش توانست با شکست تیم تک فارم قم فاتح مسابقات مرحله رفت این دوره از پیکارها شود.

وی خاطرنشان کرد: تنیس بازان تیم تک فارم قم در حالی با کسب رتبه دوم به کار خود در این مرحله از رقابت‌ها پایان داد که تیم پرند تبریز نماینده تنیس آذربایجان شرقی همراه با تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران موفق به کسب مقام سومی مشترک این پیکارها شدند.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها ویژه رده سنی زیر 14 سال با حضور 12 تیم از استان‌های تهران، قم، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و جزیره کیش به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی و به سرداوری محسن خداپرست برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در پایان به ترکیب تیم تنیس تک فارم قم نایب قهرمان این مرحله از مسابقات نیز اشاره کرد و بیان داشت: محمد حسین جلالیان، مهرشاد قفقازی و سیاوش شیردل در ترکیب تیم اعزامی تک فارم قم در این پیکارها حضور داشتند./س

برچسب ها: قم ، تنیس ، بازان ، نایب ، قهرمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.