رقابت های آسیایی ها برای حضور در جمع مردان جهان با قهرمانی مردان جهان در سال 2014 به میزبانی کشور لهستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از قاره آسیا چهار تیم شرکت خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان مردان قارۀ آسیا در چهار گروه پیگیری خواهد شد تا در نهایت چهار تیم به مسابقات لهستان راه پیدا کنند.

این رقابت ها از 13شهریور ماه با مسابقات گروه چهارم در ژاپن آغاز شد و تیم کره جنوبی در این گروه توانست جواز صعود به رقابت های جهانی را کسب کند.

مسابقات انتخابی گروه اول نیز با حضور تیم های استرالیا، قزاقستان ، تایلند و کویت در سیدنی برگزار شد که استرالیا یی ها به غلبه بر حریفان خود موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی 2014شدند.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز در گروه اول این رقابت ها با تیم های پاکستان، اندونزی و بحرین هم گروه است که توانست در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر صفر تیم پاکستان را از پیش رو بردارد.

در گروه سوم مسابقات انتخابی قاره آسیا تیم های چین، هند، چین تایپه و عربستان سعودی حضور دارند که از 29 ماه جاری در چین به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مسابقات آنها تا پایان ماه جاری ادامه دارد./آق

برچسب ها: مردان ، لهستان ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار