به منظور سهولت و تسریع توام با ایمنی در جابجایی دانش آموزان، ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شمال تهران با بیش از 5 هزار وسیله نقلیه عمومی آماده خدمات رسانی به شهروندان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک، افزود: تعداد بیش از 4 هزار و 270 تاکسی شامل ناوگان مینی بوسرانی، تاکسی خطی، گردشی و بیسیم و همچنین تاکسی ون در 54 خط فعال هستند که با آغاز سال تحصیلی جدید با حداکثر ظرفیت خود خدمات رسانی می کنند.
پوریا محمدیان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 275 اتوبوس خصوصی و عمومی در 7 خط عمومی و 488 اتوبوس جابجایی شهروندان به مقاصد مورد نظرشان است.
خدمات رسانی این تعداد از اتوبوسها و تاکسی ها در سطح منطقه یک می تواند آرامش خیال رانندگان و مسافران را به همراه داشته باشد.
محمدیان تصریح کرد: نظارت بر عملکرد تاکسیهای نارنجی خطوط و بخش خصوصی توسط بازرسین و استقرار بازرسین از ساعت 6:30 صبح در مراکز و محلهای تجمع مسافرین، موظف نمودن تاکسیها به جابجایی مسافرین با حداکثر ظرفیت و کنترل کرایه های مصوب و جلوگیری از افزایش آنها، از هماهنگی های انجام شده با سازمان تاکسیرانی است.
محمدیان بیان کرد: با هماهنگی انجام شده از شرکت واحد اتوبوسرانی خواسته شد، آمادگی کامل جهت اعزام اتوبوس به مکانهای پرازدحام مسافر را داشته باشند و اتوبوس ها از مبداء با حداکثر ظرفیت حرکت نکنند و حداقل 40 درصد ظرفیت آن برای مسافرین بین راهی منظور شود و طبق برنامه زمان بندی و با حداقل زمان تاخیر حرکت کنند.
امید است، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک بتواند در اجرای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان موفق عمل نماید.

برچسب ها: درون ، شهری ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار