استاندار اردبیل گفت: اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل با مشکل نقدینگی و ضرورت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: ما در بازدیدی که از کارخانه شاداب سبلان فرآوری محصولات متنوع سردرختی داشتیم، قرار شد مشکل اصلی این کارخانه که سرمایه در گردش می‌باشد با تسویه بدهی گذشته و تعیین تکلیف معوقه تسهیلاتی که از بانک دریافت کرده، بانک ملت نسبت به پرداخت تسهیلات مناسب اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از کارخانه سبلان پزان تولیدکننده کنسرو ماهی و مواد غذایی داشتیم، قرار شد به سرعت ساختمان این کارخانه به اتمام رسیده و مشکل نقدینگی این کارخانه نیز با رایزنی‌های انجام شده با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و اضافه شدن شرکای جدید برطرف شود.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: از شرکت قالان در تولیدکننده درب‌های جدید و الکترونیکی بازدیدی داشتیم که تولیدکنندگان این شرکت خواستار پرداخت تسهیلات و افزایش نقدینگی بودند تا بتوانند به تولید خود ادامه دهند که قرار شد از طریق بانک تجارت برای صاحبان این کارخانه تسهیلاتی در نظر گرفته شود و پیگیر هستیم تا از طریق صندوق توسعه ملی نیز اعتبار مورد نظر برای این کارخانه تأمین شود.

نیکزاد همچنین در بازدید از کارخانه آهک آذربایجان اضافه کرد: این کارخانه نیز با مشکل تأمین نقدینگی روبه‌رو بود که قرار شد تا 15 روز آینده مسئولان بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات رایزنی‌ها و اقدامات لازم را انجام داده و مشکل معدنی این کارخانه نیز با همراهی خوب صنعت، معدن و تجارت برطرف شود.

وی از بازدید بخش‌های مختلف کارخانه بافت تلیس نیز خبر داد و بیان کرد: این کارخانه نیازمند سرمایه در گردش مناسب است که قرار شد بدهی کارخانه و تسهیلاتی که از بانک گرفته تعیین تکلیف شود تا بانک رفاه کارگران بتواند تسهیلات جدیدی را در اختیار این کارخانه قرار دهد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.