مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص گفته های هدایتی گفت: هدایتی سمتی در باشگاه ملوان ندارد به خاطر همین طلبکاران به وی مراجعه نمی کنند.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال هر کسی که طلبی داشته باشد به باشگاه ملوان می آید و کاری با هدایتی نخواهد داشت چرا که هدایتی سمتی در باشگاه ندارد.

مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه اظهار داشت: هدایتی به دنبال خرید وقت نباشد و در جهت برطرف کردن مشکلات مالی اقدامي انجام دهد. به هر حال بهتر است که اختلافات باشگاه ملوان و هدایتی در شرایط خوب و صمیمانه برطرف شود و وضعیت طوری نشود که ما رودروي  یکدیگر قرار بگیریم.

وي تصریح کرد: هدایتی نباید با احساسات فوتبالدوستان انزلی بازی کند و به تعهدات مالی نسبت به باشگاه ملوان عمل نکند. موقعی که هدایتی به قولش عمل نمی کند منجر به ناراحتی مردم انزلی می شود.

درودگر در ادامه بیان کرد: هدایتی به تیمهای دیگر کمک مالی کرده است و شاید بعد از این حمایتها دچار مشکل اقتصادی شده که نمی تواند به مابقی تعهداتش نسبت به باشگاه ملوان انزلی عمل کند.

وی تصریح کرد: اگر من پولی برای جذب بازیکن جدید دادم به خاطر این بود که ما نیاز به بازیکن داشتیم و نمی توانستیم بدون بازیکن در بازیهای لیگ برتر شرکت کنیم.

درودگرعنوان کرد: اسناد مالی باشگاه و حسابرسان خبره ملوان تأیید می کنند که من پول باشگاه را برای جذب بازیکن جدید هزینه کردم.

مدیرعامل ملوان خاطرنشان کرد: به هرحال هدایتی خودش را به آن راه نزند که مشکلات مالی وجود ندارد. کسی که در مسائل اقتصادی خبره است باید بداند که جذب بازیکن از الزامات باشگاه است و ما به همين دليل اين مسئله را در دستور کار قرار دادیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار