درودگر در خصوص کسر امتیاز تیمش توسط کمیته انضباطی گفت: ما به خاطر رفتار تماشاگران در بازی دربی توسط کمیته انضباطی یک امتیازمان کسر شد بر این اساس ما نسبت به این رأی اعتراض کردیم.

صادق درودگر مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته انضباطی باید با همه تیم ها یکسان برخورد کند بر این اساس این کمیته باید از همه تیم ها کسر امتیاز کند.

درودگر در ادامه اظهار داشت: کمیته انضباطی در هفته اول تیم های متخلف را جریمه نقدی کرد اما در هفته دوم قانون جدیدی به وجود آورد و از امتیاز تیم های متخلف کسر کرد.

مدیرعامل ملوان بندر انزلی عنوان کرد: کمیته انضباطی باید در ابتدا قانون کسر امتیاز را اعلام کند و بعد به اجرا بگذارد، این کمیته بدون اطلاع به تیم ها قانون جدیدش را به اجرا گذاشت.

وی عنوان کرد: تماشاگران ما همیشه رفتار محترمانه ای دارند اما به خاطر حساسیت تاریخی بازی دربی برخی از تماشاگران حرکات ناشایست انجام می دهند. تیم ما در فصل گذشته به خاطر رفتار خوب تماشاگران دوبار از سوی کمیته انضباطی تشویق شد.

درودگر تصریح کرد: به نظرم بازی دربی بین تیمهای داماش گیلان و ملوان بندر انزلی بهتر است که بدون تماشاگر برگزار شود تا شاهد حاشیه در ورزشگاه نباشیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات مالی تیم ملوان بندر انزلی هنوز برطرف نشده است. ما امیدواریم که هدایتی مبلغ مورد نظر را به حساب باشگاه واریز کند تا مشکلاتمان برطرف شود.

وی درباره سلطانی فر گزینه تصدی گری وزارت ورزش گفت: من شناختی نسبت به سلطانی فر ندارم تا درباره انتخاب شدنش نظر بدهم. ملوان تنها تیمی است که مالک ندارد به خاطر همین از روحانی رئیس جمهور کشورمان تقاضا دارم که تکلیف باشگاه را هر چه سریعتر تعیین کند.

وی تصریح کرد: ما همچنان پیگیر نامه مان به دفتر ریاست جمهوری هستیم تا معاون جدید رئیس جمهور مشکلات مالی باشگاه ملوان را رسیدگی کند.

وی در پایان درباره اولویت های برنامه وزیر ورزش و جوانان جدید خاطر نشان کرد: سالم سازی فضای ورزش و توسعه ورزش همگانی باید جزو اولویت های رئیس جمهور آینده باشد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار