طي امروز و فردا در جنوب استان سمنان، شمال استان اصفهان، جنوب استان تهران و در استانهاي قم و مركزي گردوخاك رقيق سبب كاهش كيفيت هوا مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، درادامه وقت امروز "چهارشنبه 20 شهریورماه 92" اعلام شد،طي امروز و فردا بارش مداوم باران در استانهاي اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالي و شمال خراسان رضوي پيش بيني مي شود و همچنین فردا در استانهاي گلستان، خراسان شمالي و شمال خراسان رضوي بارش از شدت بيشتري برخوردار است كه مي تواند سبب آب گرفتگي معابر عمومي شود.



براساس این گزارش، امروز و فردا، جمعه و شنبه بارش موقتي باران گاهي با رعدوبرق و وزش باد در جنوب سيستان و بلوچستان، جنوب كرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، طي امروز و فردا در جنوب استان سمنان، شمال استان اصفهان، جنوب استان تهران و در استانهاي قم و مركزي گردوخاك رقيق سبب كاهش كيفيت هوا مي شود وهمچنین در اين مدت در برخي نقاط استان خوزستان و شمال خليج فارس نيز باد وگرد وخاك رقيق سبب كاهش كيفيت هوا و كاهش ديد افقي خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف ودربعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و گاهی وزش باد و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 32 درجه ودر کمینه دما به 20 درجه می رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باد ، باران ، رگبار ، بارش ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار