مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اتفاقات اخیر شورای شهر گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است ، گروه‌های سیاسی به ظن خود اعتدال را تفسیر کرده‌اند، محمد‌رضا عارف از عسگراولادی عیادت کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اولین مذاکرات هسته‌ای در نیویورک انجام می‌شود/ با وجود کوهي از مشکلات اميدواريم/ تلاش دولت براي جلوگيري از وقوع جنگ در سوريه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/19/1517447_374.jpg

رئيس‌جمهور گفت: احتمالا هفته آينده اولين مذاکره هسته‌اي ايران در نيويورک صورت بگيرد و همچنين در ادامه نيز مذاکرات با 1+5 در جايي که مشخص خواهد شد، انجام شود.

واكنش صريح سياسيون به اقدام تامل‌برانگيز "اصلاح‌طلبان" شوراي تهران / تخريب "راستگو" يعني ديكتاتوري مطلق!

در حالي اصلاح‌طلبان شوراي شهر تهران "الهه راستگو" را به جهت راي به "قاليباف" تهديد و تخريب کردند كه اين موضوع با واكنش صريح برخي چهره‌هاي سياسي روبه‌رو شد.

انتخاب "شمخاني" و" ابتکار" به عنوان دبير شوراي عالي امنيت ملي و رئيس سازمان محيط زيست
مشاور رئيس جمهور كشورمان گفت: علي شمخاني و معصومه ابتكار با حكم رئيس جمهور به عنوان دبير شوراي عالي امنيت ملي و رئيس سازمان محيط زيست انتخاب شدند.

پرونده سانحه آزادراه قم-تهران بدون نوبت رسیدگی خواهد شد
سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با سانحه آزادراه قم-تهران و کشته و مجروح شدن 83 نفر از هموطنان گفت: تمام کسانی که به نحوی از انحاء در خصوص این حادثه مسئولیتی داشته باشند بدون هیچ اغماضی و خارج از نوبت توسط سه قاضی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

اتفاقات اخیر شورای شهر گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است

عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: اتفاقات اخیر شورای شهر یک گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است و اختلافات داخلی که میان راستگو و حزب متبوعش ایجاد شده، باید بین خودشان حل شود.

دکتر محمود عسکری‌آزاد كيست؟

 به موجب حکمی از سوی "دکتر نوبخت" "دکتر محمود عسکری‌آزاد" به سمت جانشین وی در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شد.

گروه‌های سیاسی به ظن خود اعتدال را تفسیر کرده‌اند
 رحماني فضلي با بيان اينکه همه عوامل توسعه اقتصادی مهیاست و ما در این بین فقط به بستری نیاز داریم که این عوامل در مسیر این بستر با یکدیگر تلفیق شود، گفت: برخي گروه‌های سیاسی به ظن خود اعتدال را تفسیر کرده‌اند.

کمیته داوری حزب اسلامی کار فردا تشکیل جلسه می‌دهد

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: کمیته داوری حزب اسلامی کار فردا صبح با حضور راستگو و افراد مطلع تشکیل جلسه می‌دهد

محمد‌رضا عارف از عسگراولادی عیادت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، به عیادت حبیب الله عسگر اولادی رفت.

دولت سوريه دليلي براي استفاده از سلاح‌هاي شيميايي ندارد

مدير کل امور بين‌الملل مجلس با اشاره به بررسي موضوع حمله نظامي آمريکا به سوريه در کنگره اين کشور، گفت: راي کنگره نشان خواهد داد، کنگره نماينده مردم است يا نماينده صهيونيست‌ها، شاهان عرب و سرمايه‌داري، چراکه بيش از 80 درصد مردم آمريکا مخالف جنگ‌افروزي سردمداران خود در سوريه هستند.

پرونده سانحه آزادراه قم-تهران بدون نوبت رسیدگی خواهد شد
سخنگوی دستگاه قضا در ارتباط با سانحه آزادراه قم-تهران و کشته و مجروح شدن 83 نفر از هموطنان گفت: تمام کسانی که به نحوی از انحاء در خصوص این حادثه مسئولیتی داشته باشند بدون هیچ اغماضی و خارج از نوبت توسط سه قاضی به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار