مراسم معارفه سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در اين مراسم استاندار اصفهان با اشاره به اينكه اين استان در زمينه آموزش عالي در سطح كشور رتبه دوم را پس از تهران در اختيار دارد، گفت: هفت درصد از مجموعه آموزش عالي كشور در اين استان است.

عليرضا ذاكر اصفهاني افزود: شش درصد جمعيت استان دانشجو هستند و از سال ۸۵ تا ۹۰ تعداد دانشجويان بيش از ۱۲ درصد افزايش يافته است.
وي با بيان اينكه ۱۳۲ شركت دانش بنيان و چهار هزار نخبه كشوري در استان اصفهان فعاليت مي كنند، تصريح كرد: در چند سال گذشته فرصت خوبي براي دانشگاههاي استان در زمينه پيوند با صنعت و بخش هاي اجرايي فراهم شد.
استاندار اصفهان مشاركت ۱۸۰ استاد دانشگاه در طرح آمايش استان را از جمله اين همكاري ها برشمرد و افزود: سند توسعه استان آماده شده و تا آذر سال جاري اجرايي خواهد شد.
وي درباره وضع دانشگاههاي اصفهان اظهار كرد: ما محدوديت هايي جهت پاسخگويي به مطالبات دانشگاهها داشتيم و به دليل موفق نبودن در انتقال آنها به بالا عذرخواهي مي كنم.
ذاكر اصفهاني تصريح كرد: آنطور كه بايد نتوانستم ارتباط دانشگاه هاي استان را با تهران تقويت كنم.
در اين مراسم دكتر محمود مدرس هاشمي به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتي اصفهان معرفي شد.
مدرس هاشمي مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد خود را در رشته مهندسي برق دانشگاه صنعتي اصفهان با رتبه اول و مقطع دكترا را در سال ۱۳۷۹ و در رشته مهندسي برق گرايش مخابرات در دانشگاه صنعتي شريف و با درجه عالي پشت سر گذارده است.
وي كه دانشيار دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه صنعتي اصفهان است، از سال ۱۳۷۱ عضو هيأت علمي اين دانشگاه بوده و در سال هاي ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷ رياست اين دانشكده را بر عهده داشته است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.