جانشین شهردار ستاد مدیریت بحران منطقه از برپایی غرفه های ستاد مدیریت بحران محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

محمد باقر علیزاده درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه های ستاد مدیریت بحران محلات 13 گانه منطقه 19 به منظور آماده سازی و توانمند سازی هر چه بیشتر شهروندان در مواقع بحرانی و بروز بلایا، سوانح، حوادث طبیعی و رخدادهای ناشی از آن در محلات منطقه 19 بر پا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشرافزود: این غرفه ها در سه بخش غرفه های فراخوان و جذب داوطلب، توزیع بروشور و غرفه کودک و نوجوان درمحلات 13گانه منطقه 19 برپا می شود.

علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح غرفه های ستاد مدیریت بحران در سه بخش فراخوان و جذب وداوطلب گروه های دوام، توزی بروشور حاوی پیام های کوتاه ایمنی و پوستر های پیشگیری در مقابله بابحران های طبیعی، غرفه کودک و نوجوان، گریم کودکان و نوجوان توسط گروه های دوام، آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: این طرح در هر محله و دو روز متوالی به تعداد محلات 13گانه منطقه 19 به مدت 26 روز در هر هفته چهار روز در دست اجرا است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 افزود: برپایی غرفه های مدیریت بحران محلات 13 گانه منطقه  19، با آغاز فعالیت این غرفه ها در هفته جاری در محلات شکوفه جنوبی و خانی آباد، هفته آینده محله دولتخواه و محلات دیگر منطقه طی 26 روز آینده از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است./ف

برچسب ها: فراخوان ، محلات ، بروشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار