استاندار بوشهر ، از برگزاري ويژه‌ترين پروژه مهر در آغاز سال تحصيلي در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران كل آموزش و پرورش استان بوشهر ،  فريدون حسنوند در نشست شوراي آموزش و پرورش استان بوشهر با بيان اينكه آموزش و پرورش يك نهاد مهم و تأثيرگذار در جامعه است، گفت: با توجه به جايگاه و رسالت مهم آموزش و پرورش بايد براي ارتقاي سطح كيفي تعليم و تربيت در جامعه اهتمام بيشتري ورزيم.  
وي ادامه داد: آموزش و پرورش به‌ عنوان ركن اساسي جامعه نقش و جايگاه مهمي در ابعاد گوناگون جامعه دارد؛ از اين رو بايد با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط موانع پيش‌روي آموزش و پرورش را برطرف كنيم.
استاندار بوشهر با اشاره به اينكه اين آمادگي از طرف استانداري و مجموعه مديران استان وجود دارد كه مشكلات موجود را تا حد امكان مرتفع كنيم، خاطر نشان كرد : مشكلات مربوط به سنددار كردن فضاها و اماكن آموزش و پرورش بايد در كمترين زمان رفع شود و همه بايد همكاري كنند.
حسنوند، آموزش و پرورش را جزو كليدي‌ترين دستگاه‌ها دانست و تأكيد كرد: براي آغاز سال تحصيلي بايد برنامه‌هاي باكيفيت و مطلوبي اجرايي شوند تا در دانش‌آموزان و والدين ايجاد انگيزه كنند و شاهد ارتقاي سطح كيفي تعليم و تربيت در استان باشيم.
وي بر تكميل فضاهاي آموزشي نيمه تمام تأكيد كرد و اداره‌كل نوسازي مدارس را موظف كرد تا در اسرع وقت مدارس نيمه‌تمام را تكميل كند.
استاندار بوشهر در پايان از تخصيص يك ميليارد تومان به دانشگاه فرهنگيان خبر داد و تأكيد كرد: براساس مصوبه جلسه قبل شوراي آموزش و پرورش به زودي توسط معاونت برنامه‌ريزي استانداري مبلغ 10 ميليارد ريال به دانشگاه فرهنگيان استان تخصيص مي‌يابد.

برچسب ها: بوشهر ، تحصیل ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار