مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی در بازدید از نمایشگاه مواد غذايي، ماشين‌آلات و صنايع وابسته (ifood2013) عنوان کرد: کیفیت در تولیدات نباید فدای سودآوری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهدی عزیزیان با تأکید بر تولید محصولات غذایی با کیفیت عنوان کرد: به لحاظ سیاست‌های تدوین و تبیین شده از سوی آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی، سعی اولیه‌ی مجموعه ‌بر رشد کیفی محصولات بوده است و تأکید و سیاست سازمان اقتصادی رضوی این است که کیفیت نباید فدای سودآوری شود.

وی ادامه داد: هدف سازمان اقتصادی رضوی رشد کیفی محصولات است که نیل به این مهم با توجه به وضعیت موجود، تنوع کیفیت محصولات، عدم نظارت کافی و تولید کالاهای غیراستاندارد، با مشکلاتی روبه‌روست. اما تلاش ما همواره بر این بوده است که در سخت‌ترین شرایط محصولات‌ تولیدی‌مان از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

رئیس هیئت مدیره‌ی سازمان اقتصادی رضوی بیان کرد: سازمان اقتصادی رضوی و در نگاهی کلان‌تر آستان قدس رضوی هیچ‌گونه حمایت دولتی را برای تداوم و توسعه‌ی فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی خود به کار نگرفته است و استفاده‌ی ویژه‌ای از تسهیلات دولتی نداشته است.

وی گفت: سازمان اقتصادی رضوی در شرایطی برابر و مساوی با تمامی مجموعه‌ها فعالیت می‌کند آستان قدس رضوی با سرمایه‌های حاصل از وقف، فعالیت‌های تولیدی و اجرایی خود را در زمینه‌های گوناگون اقتصادی و عمرانی با توجه به نیات واقفین پی گرفته است.

مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی اضافه کرد: تأثیرات منفی ناشی از گران شدن ارز بر تولید داخلی کشور محرز و شناخته شده است. بدیهی است وقتی در تولید خود به خارج از کشور وابستگی داشته باشیم و وارد کردن مواد اولیه‌ برای‌مان ارزبری داشته باشد، با مشکلات عمده‌ای روبه‌رو خواهیم بود.

وی افزود: اگرچه افزایش قیمت ارز برای برخی از صادرکنندگان که از مواد و محصولات خارجی استفاده نمی‌کنند، سود مقطعی دارد، اما به هرحال با ایجاد تورم، تهیه‌ی کالاهای اساسی و اولیه برای مردم با دشواری روبه‌رو می‌شود.

عزیزیان به افزایش قیمت برنج و گندم و به‌طور کلی خواروبار در سطح دنیا در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: وقتی ما خواروبار، گندم یا حتی نهاده‌های دامی خود را از طریق واردات تأمین می‌کنیم، طبیعی است که تابعی از این افزایش قیمت‌ها باشیم. در زمینه‌های گوناگون تا وقتی که به خارج از کشور وابسته باشیم، ناچار از نوسانات قیمتی آن‌ها تبعیت می‌کنیم/س  

برچسب ها: کیفیت ، نباید ، فدای ، سودآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.