ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان عصر امروز از سوی خولیو ولاسکو اعلام می شود.


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اعلام ترکیب 12نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان بستگی به شرایط و وضعیت 2 الی سه بازیکن مصدوم دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما منتظر پاسخ آزمایشات و عکس های(MRI) بازیکنان و نتیجه بررسی های سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم هستیم به طور قطع وضعیت نفرات حاضر در این مسابقات تا ساعت 19:00  امروز به طور قطعی مشخص خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه یاد آور شد: باید بگویم ترکیبی که امروز از سوی ولاسکو اعلام می شود فقط برای این سه بازی است،‌ اسامی کسانی که در لیست ارائه شده درج نشده جنبه استراحت دارد به هیچ عنوان  بحث ضعیف بودن و خط خوردن در کار نیست.

 وی گفت: احتمال می رود طبق نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی نام سعید معروف، سید محمد موسوی (البته در صورت عدم بروز مشکل برای عادل غلامی) و فرهاد ظریف در ترکیب  بازیکنان حاضر در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان نباشد.

 خوش خبر اظهار داشت: با توجه به آنکه ملی پوشان از 12 اسفند ماه سال گذشته در اردوهای تمرینی تیم ملی حضور دارند به نوعی همگی آنها خسته هستند و نیاز به استراحت و ریکاوری دارند، امیدوارم این فرصت برای آنها فراهم شود./آق
برچسب ها: دعوت ، نشدن ، خوش خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار