مهاجم تیم تراکتور سازی گفت: تازه در کورس قهرمانی قرار گرفتیم و با توجه به حریفان سر سختی که پیش رو داریم باید با تمرکز و روحیه مضاعف مسابقات لیگ را ادامه دهیم.

کریم انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: عملکرد تیم ما خوب بود و تنها یک باخت در کارنامه داریم در حالی که تیم های صاحب نام بسیاری در حال حاضر وضعیت نا مطلوبی دارند.

وی ادامه داد:  تیم ما هفته به هفته هماهنگ تر می شود و این تنها چیزی است که به آن نیاز داریم از نظر فنی و کار تیمی در وضعیت خوبی قرار داریم ولی هماهنگی زیادی در تیممان نیاز داریم که هنوز به طور صد درصد حاصل نشده است امیدوارم در بازی  با ملوان به هماهنگی بیشتری برسیم.

انصاری فرد با اشاره به سفر کی روش و شایعه قهرش افزود: بعید می دانم او قهر کرده باشد این مربی تازه به مراحل خوب فوتبال ما رسیده و سختی صعود به جام جهانی را پشت سر گذاشته است حالا هم  قولهایی داده اند و قرار است مشکل تیم ملی حل شود به همین دلیل وی در چنین شرایطی که با شناخت خوبی هم از فوتبال ما رسید ایران را ترک نمی کند امیدوارم مسئولان هم مشکلات او را حل کنند و همه چیز برای حضور تیم ایران در جام جهانی مهیا شود./آق

برچسب ها: مهاجم ، تیم ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار