در اين گزارش شما كاربران عزيز مي توانيد پكيج ضروري ترين نرم افزار ها براي تبلت و تلفن همراه اندرويدي خود را دريافت كنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اگر نمي دانيد كه تبلت،فبلت و يا تلفن همراه اندرويدي شما چه نرم افزار هايي را نياز دارد،اين گزارش را از دست ندهيد.


1- ضد ويروس :


 آنتی ویروس آواست جایگاه نخست و رتبه بهترین و سبک ترین آنتی ویروس دنیا را در سال 2012 به خود اختصاص داد.  پس می توان گفت آواست قابل اعتماد است و می تواند امنیت سیستم شما را تا حد خیلی بالایی تضمین کند .

شرکت آواست در چند ماه اخیر ، تصمیم به تولید نسخه ای رسمی از آنتی ویروس خود برای سیستم عامل آندروید گرفت تا علاقه مندان به avast ، این محصول را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز داشته باشند. این آنتی ویروس علی رغم قدرت و انعطاف بالایی که دارد به طور کاملا رایگان توسط این شرکت در مارکت گوگل قرار گرفته و تا بدین لحظه لایسنس قانونی و کاملا رایگانی دارد که اگر مخالف کرک آنتی ویروس هستید ، این محصول را به شما توصیه می کنیم.



2-  Task Manager


شرکت Go Dev را که احتمالا می شناسید ؟ سازنده نرم افزارهای فوق العاده Go SMS و Go Contact و Go Launcher و Go Backup و …. که این بار دست به ساخت یک تسک منیجر جدید و فوق العاده زده است که دارای قابلیت های جالبی است که کمک شایانی به بهینه کار کردن و افزایش فضای خالی رم , و افزایش مدت زمان روشن ماندن و مصرف کمتر باتری  ، گوشی آندرویدی شما می کند . اولین چیزی که در این تسک منیجر نظر شما را جلب می کند محیط زیبا و دلنشین و اینترفیس حرفه ای آن است . 

قابلیت های این تسک منیجر به همین جا خلاصه نمی شود و در صورتی که گوشی آندرویدی شما روت باشد ،  GO TaskManager EX Pro نهایت قدرت و قابلیت هایش را به شما نشان می دهد . به عنوان مثال در صورتی که گوشی شما روت باشد توسط یکی از بخش های نرم افزار می توانید از دسترسی نرم افزارهایی که دوست ندارید به اینترنت دسترسی داشته باشند و برای شما هزینه تراشی می کنند جلوگیری کنید 

براي دانلود  GO TaskManager EX Pro كليك كنيد


3- مديريت فايل


همان طور که مطلع هستید گوشی های htc و تعدادی از گوشی های سونی اریسکون آندرویدی به صورت پیش فرض هیچ نرم افزاری برای مدیریت فایل ها ندارند و شما خودتان باید اقدام به نصب یک فایل منیجر بر روی گوشی آندرویدی خود کنید . تا به امروز فایل منیجر های زیادی برای سیستم عامل آندروید ساخته شده است اما ES File Explorer اگر بهترین فایل منیجر آندرویدی نباشد ،  می توانیم بگوییم یکی از بهترین های اندروید است.

این نرم افزار دارای قابلیت های زیر است :

مديريت کامل بر روی فایل ها
قابلیت كپی، قرار دادن، انتقال، ساخت، حذف، تغيير نام، ارسال فایل ها
امكان انتخاب چند فايل يا پوشه
مديريت برنامه ها (نصب، حذف، تهيه نسخه پشتيبان، ساخت ميانبر و …)
مديريت فايل های فشرده و باز كردن و ساخت فايل های ZIP و بازكردن فايل های RAR
جستجوی فايل يا پوشه
اتصال به كامپيوتر از طريق WiFi
ارتباط با FTP
ارسال و دريافت فايل از طريق بلوتوث



4- قفل گذاري و محافظت از اطلاعات


مطمئنا برای شما هم پیش آمده که خواسته اید برای قسمت هایی خاص از گوشی آندرویدی خود همچون  شماره ها و مخاطبین ، مسیج و  اس ام اس ها ، گالری ، موزیک پلیر و ویدیو پلیر ، فایل منیجر و … قفل بگذارید تا در نبود شما کسی امکان و اجازه دسترسی به این قسمت ها را نداشته باشد . اگر به این گونه نرم افزارها نیازمندید ما به شما نرم افزار نو ظهور و بسیار قدرتمند و کامل Perfect App Protector را پیشنهاد می کنیم .

توسط این نرم افزار قادرید بر روی تمام قسمت های گوشی و حتی تمام برنامه های نصبی بر روی گوشی آندرویدی خود قفل بگذارید . میزان امنیت این نرم افزار آن قدر بالا تعبیه شده است که حتی پس از نصب آن ، امکانی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید آیکون نرم افزار را از قسمت برنامه ها مخفی نمایید  و فراخوانی و بازگشایی نرم افزار فقط از طریق کدهای Stealth Mode انجام می پذیرد . در این حالت نرم افزار از طریق کد خاصی که شما برای آن از قبل تعیین می کنید

نکته : پسورد پیش فرض برنامه 7777 می باشد که می بایست آن را تعویض نمایید .




5- پخش كننده صوت


همان طور که می دانید در سیستم عامل ویندوز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلیرهای صوتی و تصویری پلیر jetAudio می باشد که قابلیت پخش تقریبا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را داراست . اگر به این نرم افزار و پلیر علاقه مند هستید باید مژده بدهیم که مدتی است که نسخه آندرویدی از این پلیر ساخته شده است .


6- پخش كننده فيلم


به جرات می توان گفت MX Player بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.

پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.2 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.


نکات :

 - این نسخه کرک شده  و تست شده است و نیازی به پچ شدن ندارد.

 - قبل از استفاده از این نسخه، نسخه های قبلی (و رایگان) و کدک آنها را حذف نمایید.

- نرم افزار به همراه تمامی کدک ها در یک فایل فشرده آپلود شده است که حاوی فایل های زیر است:

MX Player Pro 1.7.10 Neon type CPU: نسخه مخصوص سی پی یو های نئون

MX Player Pro 1.7.10 Other type CPU: نسخه مخصوص سی پی یو های معمولی

ARMv7 NEON Codec 1.7.10: Codec for ARMv7+NEON type CPU

ARMv7 (Tegra2) Codec 1.7.10: Codec for ARMv7 type CPU, mostly useful for NVIDIA® Tegra™ 2. For devices including Motolora Atrix, Galaxy Tab 10.1, LG Optimus 2X, Motorola XOOM, ASUS Transformer TF101, Acer Iconia Tab A500, etc.

ARMv6+VFP Codec 1.7.10: For devices including Samsung Galaxy A, HTC Legend, etc.

- بعد از نصب نسخه اصلی برنامه هر 3 کدک را نصب نمایید.





7- مرورگر اينترنت


گوگل تا چند وقت نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران قرار داد تا ان را تکمیل کند و هم اکنون این مرورگر از نسخه بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی آندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن آندروید 4 استفاده کنید.




8- فرهنگ لغت ( ديكشنري)


شاید تا به حال چند دیکشنری جالب برای گوشی های آندرویدی را معرفی کرده باشیم اما این بار قصد معرفی یک دیکشنری کاملا متفاوت را داریم . این دیکشنری جالب توسط یکی از هوطنان عزیز داخل کشورمان ساخته شده است که علاوه بر این که قابلیت ترجمه لغات از دو زبان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی را داراست حتی قابلیت تلفظ لغات را هم دارد .


این دیکشنری علاوه بر فایل APK نصبی ، احتیاج به یک دیتابیس 76 مگابایتی نیز دارد که همین دیتابیس حجیم مشخص می کند که این دیکشنری چه قدر توان مند است . 

راهنمای کپی فایل دیتا : پس از نصب فایل apk دیکشنری ، فایل دیتابیس را از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه به دست آمده با نام Milad_Dictionary را به روت مموری کارت ( در منوی اصلی مموری کارت یا مموری داخلی یعنی در هیچ پوشه ای نباشد ) کپی کنید . حال دیکشنری را اجرا و از آن لذت ببرید . دقت کنید که در پوشه Milad_Dictionary باید دو فایل Milad_Dictionary.db و p_dic.db موحود باشد .

براي دانلود Milad Dictionary كليك كنيد

براي دانلود ديتا بيس كليك كنيد



9- آفيس و اداري


تا به حال دو نرم افزار آفیس برای گوشی های آندرویدی معرفی نمودیم که هر کدام در نوع خود دارای قابلیت های جالبی بودند . این بار قصد معرفی یک نرم افزار آفیس واقعا قدرتمند و کامل با اینترفیس و محیط فوق العاده زیبا و دلنشین و گرافیکی را داریم .

این آفیس در اصل مربوط به گوشی های سامسونگ است و بر روی اکثر گوشی های سامسونگ آندرویدی قابل نصب است اما حالا این آفیس استخراج شده و قابلیت نصب روی تمام گوشی های آندرویدی را پیدا کرده است .

نام این نرم افزار قدرتمند Polaris Office  می باشد که دارای قابلیت های جالب زیر است :

ویرایش فایل های آفیس مثل Word , PowerPoint , Excell
راحتی کار با نرم افزار
سرعت بالا در اجراامکانات فراوان در نمایش و ویرایش فایل های آفیس

وارد کردن تصویر از دوربین و گالری

قابلیت جستجو و جایگزینی لغات
 نمایش معنای لغات (نیاز به اینترنت)
جدول بندی و نمودار
دارای 300 فرمول پیش فرض




10 - پشتيبان گيري


اگر فرض را بر این بگذاریم که هر گوشی آندرویدی 10 برنامه ضروری نیاز داشته باشد می توانیم بگوییم Go Backup Pro یکی از ضروری ترین نرم افزارهایی است که باید بر روی تمام گوشی های آندرویدی نصب باشد . این نرم افزار یک پشتیبان گیر حرفه ای اطلاعات برای گوشی های آندرویدی است که توسط شرکت Go Dev ساخته شده است . چند نسخه از این نرم افزار را در ورژن لایت قبلا معرفی کرده بودیم اما Go dev در ورژن pro و Premium این نرم افزار سنگ تمام گذاشته و Go Backup را به بهترین و کاملترین نرم افزار بکاپ گیر و پشتیبان گیر اطلاعات تبدیل کرده است .

از قابلیت های GO Backup Pro می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 تهیه بک آپ از مخاطبین، پیام ها، نرم افزارها و تنظیمات ثبت شده برای GO Launcher
تهیه بک آپ از فایل دیتای نرم افزار ها (نیاز به روت بودن دستگاه)
تهیه بک آپ از گزارش تماس ها
بازگردانی نرم افزار ها بدون نمایش روند معمول نصب و بصورت تمام خودکار (نیاز به روت)
پشتیبانی از حساب GO Account



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین رپر
۱۶:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
خوبه
Germany
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۵
باتشکر از برنامه های خوبتون.لطفا طریقه روت و نرم افزارهای مربوطه رو برام به ادرس ایمیل بفرستین ممنونmahdyganjifar1364@gmail.com
Germany
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۵
باتشکر از برنامه های خوبتون.لطفا طریقه روت و نرم افزارهای مربوطه رو برام به ادرس ایمیل بفرستین ممنونmahdyganjifar1364@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۴۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید اگه امکانش هست برنامه روت کردن گوشی با خود گوشی رو برام بفرستین ممنون میشم مدل گوشیم هواوی هونور 3c هستش
Mohamadfria@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام
جناب اقای نویسنده polar office شد افیس بهترین آفیس اندروید office suit pro است من نسخه 8 ان را وارم از فونت فارسی ساپورت می کنه هم سبک است هم از تمامی فرمت های word وexcel وپاورپوینت و پی دی اف پشتیبانی می کند قابلیت فونت فارسی هم داره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام من تبلتمو فلش زدم حالا سیمکارتو شناسایی نمیکنه لطفا راهنمایی کنید اگه جوابو ایمیل کنید ممنون میشم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام من تبلتمو فلش زدم حالا سیمکارتو شناسایی نمیکنه لطفا راهنمایی کنید اگه جوابو ایمیل کنید ممنون میشم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهندس میرزایی
۱۸:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
عالی بود
ممنون
http://Agahi90.ir
Iran (Islamic Republic of)
مهندس میرزایی
۲۱:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
عالی بود
http://Agahi90.ir
Iran (Islamic Republic of)
Asal
۱۹:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
خوب نبود
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۰۹:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
سلام چرا نمیشه اصل فایل بازی ها رو یا نرم افزار ها رو از تبلتی به تبلت دیگه بلوتوث کرد دلیلش رو کی میدونه راه حل چیه ؟ مرسی
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۳:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام.دوربین تبلتم خراب شده!!میگه یافت نشد.برنامه ای براش ندارین که بتونم دوباره نرم افزار دوربین رو نصب کنم؟؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۸:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
بامزه بود . لطفا نام برنامه های دیگر را که در تبلت وجود دارند را بگویید. من چند تارا می گویم. نقشه . پیام.
ساعت جهانی. ماشین حساب. رادیو. تنظیمات. عکس. آهنگ و........
Iran (Islamic Republic of)
علم الهدی
۰۹:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
مسسسسسسسسسسسسسسسسسخره
Iran (Islamic Republic of)
علی ش
۲۱:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
سایت خبرنگاران جوان همیشه بیسته
دمتون گرررررررررررم
مررررررررررسی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
از اینکه این برنامه هارو معرفی کردید خیلی ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
شاهین یکتا
۱۵:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
تعداد برنامه ها خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
شاهین یکتا
۱۵:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
تعداد برنامه ها خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۲:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید و احمد
۲۲:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
عالی بودن بچه ها دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۷:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام با تشکر فراوان از زحمات شما برنامه های جالبی گزاشتین.
Iran (Islamic Republic of)
وحیدکلانتری
۱۹:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
خیلی خوب بود تشکر دمتونگرم
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۴:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
ممنونم،عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۱۱:۴۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام من خیلی دوست دارم تبلت داشته باشم بابامم گفته ماه بعد میخره اما من طاغت ندارم دعاکنید این 30وز زوووووودبگذره و من برم تبلت بگیرم مر30
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۹:۳۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
ممنون تشکر از لطف شما.
Germany
محمد حسين اسماعيل نژاد
۱۹:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
اصلا خوب نبود .
Iran (Islamic Republic of)
علی طباطبایی زواره
۱۹:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
ممنون می شوم اگر من را راهنما یی کنید گوشی اندرویدی دارم که خافظه گوشی پر شده باش مموری خریده ام ولی هرچه دانلود می کنم روی خافظه گوشی میرود برنامه مخصوصی که جهت این کار هست دارم ولی باز نمی شود پیغام میدهد باید لینک ایجاد کنید راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
تد
۰۰:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
مدل گوشیتو بگو تا راهنماییت کنم
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۰۱:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
بإسلام وحسنه نباشيد امه ممكنه نرم افزارهايي هم براي اي فون بدارين هيج كدوم إز برنامه هاتون دانلود نشد امه امكانش هست جند نرم افزار برام ميل كنيد با تشكر morteza_padideh88@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
سلام
لطف کنید نرم افزار برای سیمبین بل هم بزارید
اونایی که پول ندارن اندروییییییید بخرن باید چکار کنن؟
هر سایتی میریم برنامه های خوبشون برای اندروید هستش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید لطفا برنامهrootرابرایم امیل کنید تشکر فراوان mohammedb945@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
لطفاورژن جدید mx player درسایت بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام لطفانرم افزارپلیری که همراه پخش موزیک تصاویرم پخش میکنه روقراربدین توسایت.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام
خسته نباشيد
ممنون كه اين برنامه هاي زيبارو گذاشتيدولي اگه دقت كنيد اكثرا برا گوشيهاي اندرويد است
برا گوشي سيمبين هم برنامه بزاريد ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۷:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
خطاب به دوست عزیز
گوشی نوکیا چون سیستم اندروید ندارند هر نرم افزاری رو ساپورت نمی کنند
اگر خواستید می فرستم روی ایمیلتون
ali_2020473@yahoo.com
Germany
اشکان
۱۶:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
لطفا آخرین ورژن کارت گرافیک ati رو بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مثلا برای همه تلفن همراه ها بود
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۸:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
نه . بستگی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
واقعا دستتون درد نکنه عالی بود مخصوصا آنتی ویروس
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
فرق بین پردازنده ها نئون و معمولی چیه؟ تگرا3 جزو کدومشونه؟ یه سوال دیگه htc one x فایل منجر داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reihane
۱۱:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
chera tamame barnamehaton vase goshiyaist ke androido java darane mesle hamin narmafzare qoran ke man natonestam ro goshim nasbesh konam chon goshim nokia3250 ast va in chizaro nadare hesabi khord to zogham ke natonestam to goshim qorano dashte basham age payamamo mikhonid vasam lotfan baradarane ye barname qoran bezarid ke be goshim bokhore manam vasaton doa mikonam sharmande por harfi kardam
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
بسیار عالی بود،از زحمات بی دریغ شما بسیار ممنون.