رئیس بنیاد ملی نهج‌البلاغه کشور گفت: در حال حاضر چهار استان کشور صاحب بنیاد نهج‌البلاغه هستند و سعی نمی‌کنیم بدون آمادگی استان‌ها شعبه جدیدی را راه‌اندازی کنیم.

آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور در حاشیه مراسم رونمایی از سایت بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌ در حال حاضر استان‌های تهران، قم، مشهد و اردبیل صاحب بنیاد نهج‌البلاغه هستند و تا زمانی که دیگر استان‌ها اعلام آمادگی نکرده و بستر راه‌اندازی بنیاد را فراهم نکنند درصدد توسعه این مجموعه‌های علمی، پژوهشی نیستیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم با تخصصی شدن رشته نهج‌البلاغه در مقاطع تحصیلات تکمیلی بتوانیم در حوزه تحقیق و پژوهش با رویکردی متفاوت ورودی عالمانه داشته باشیم.

رئیس بنیاد ملی نهج‌البلاغه کشور با ابراز خرسندی از راه‌اندازی سایت بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل افزود: راه‌اندازی این سایت زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا استعدادهای ناب محققان و پژوهشگران به شکوفایی رسیده و ما بتوانیم بیش از هر زمان دیگر از این مجموعه بهره‌برداری کامل را داشته باشیم.

وی بیان کرد: استان اردبیل به دلیل داشتن امکانات علمی مناسب و شخصیت‌های فرهیخته در دو سال گذشته توانسته است بنیاد نهج‌البلاغه را با قدرت و قوت راه‌اندازی کرده و از این ظرفیت استفاده کند.

دین پرور یادآور شد: با راه‌اندازی شعبه بنیاد نهج‌البلاغه در این استان در دو سال اخیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری منسجم‌تر شده و با همراهی محققان سعی کردیم کارهای اساسی و زیربنایی را انجام دهیمب/.

برچسب ها: اردبیل ، بنیاد ، نهج ، البلاغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.