سرپرست فدارسیون کشتی قول داد طی دو روز آتی حقوق معوق کارمندان این فدراسیون پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این روزها که همه نگاه ها معطوف به حضور تیم های ملی کشتی آزاد وفرنگی کشورمان به مسابقات جهانی 2013 است پرسنل خانه کشتی و کارمندان فدراسیون دغدغه ی مشکلات مالی دارند به طوری که روز گذشته نیز همچون چند هفته پیش کارمندان فدراسیون با حضوراعتراض آمیز در جلوی اتاق حجت اله خطیب  سرپرست این فدراسیون خواستاردریافت حق وحقوق خود شدند.

البته خطیب مثل همیشه از اتاقش بیرون نیآمد و هیچ کسی  را هم در دفترش راه نداد، در نهایت مسئول مالی فدراسیون به نقل از سرپرست قول داد که مشکل مالی کارمندان طی دو روز آینده برطرف خواهد شد.

گفته می شود کارمندان فدراسیون قصد دارند در صورتی که خطیب همچون گذشته به قولش عمل نکرد این بار در جلوی درب اصلی فدراسیون جمع شوند وتا حقوق خود را نگیرند در محل خدمت خود حاضر نشوند.البته باید به این عزیزان حق داد چرا که با وعده وعید امورات زندگی نمی چرخد وبهتر است سرپرست فدراسیون حداقل مقداری ازبودجه ای را که ازافراد علاقمند به کشتی و اسپانسر تیم های ملی دریافت کرده به کارمندان و پرسنل خانه کشتی اختصاص دهد؟....

نکته جالب و قابل توجه این که در حالی که کارمندان فدراسیون به دلیل پرداخت نشدن 3 ماه از حقوق خود خیلی ناراحت بودند اما شرایط در خانه کشتی کاملاً متفاوت بود چرا که حسین هدایتی با پرداخت 50 هزاردلار به سرپرست تیم های آزاد وفرنگی ایران اعزامی به مسابقات جهانی 2013 به قولی که داده بود عمل کرد و در واقع این موضوع باعث شادی اعضای تیم شد.

البته در خانه کشتی اتفاق جالب دیگری نیز رخ داد و پرسنل زحمت کش این مجموعه پس از آنکه 4 ماه حقوق خود را دریافت نکردند فقط مبلغ 50 هزار تومان از سرپرست خانه کشتی گرفتند تا حداقل هزینه ایاب و ذهاب چند روز آینده آنها تامین شود.

وقتی با یکی از قدیمی ترین پرسنل خانه کشتی صحبت کردیم او درباره شرایط این روزهای کشتی اظهار داشت: من بیش از 50 سال است که در خدمت کشتی هستم اما باور کنید تا به حال یک چنین شرایطی را ندیده بودم که این همه بی نظمی و مشکلات مالی در فدراسیون کشتی وجود داشته باشد.

وی که دوست نداشت نامی از او برده شود ادامه داد: در فدراسیون های قبلی نیز مشکل مالی وجود داشت اما هیچگاه نشده بود که کارمندان چند ماه حقوق خود را دریافت نکنند و من اعتقاد دارم تنها مسئله عدم بودجه نیست بلکه ضعف مدیریت، ورزش اول کشور را به سمت نابودی کشیده است.

به گفته پرسنل خانه کشتی خطیب فقط وعده و وقول می دهد و برای برطرف شدن مشکل مالی آنها امروز و فردا می کند و این در حالی است که هنوز هیچ کدام از وعدهای سرپرست فدراسیون عملی نشده و در حال حاضر 4 ماه است که حقوقی را از فدراسیون دریافت نکرده اند.

به هر حال این اتفاقات در آستانه مسابقات جهانی خلیی خوشایند نیست ،هر چند خطیب همواره اعتقاد دارد برخی ها به دنبال تخریب هستند وگرنه مشکل خاصی نیست؟ در هرصورت امیدواریم حالا که کشتی در المپیک 2020 ماندنی شده و علاقمندان به این رشته در سراسر دنیا شاد هستند وعده وعیدهای سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان که هیچگاه عملی نشده سرانجام به حقیقت تبدیل شود تا شاید پرسنل خانه کشتی و کارمندان فدارسیون نیز خوشحال شوند!/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار