امشب تکلیف حضور کشتی در المپیک مشخص می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، کشتی این نوستالژی ایرانی و به نوعی ورزش اول کشورمان محسوب می شود که خبر حذف آن از المپیک شوک بزرگی به جامعه ورزش ما وارد کرد.


مثلث ورزش های خواستار حضور در المپیک يعني کشتي، بيسبال و اسکواش امشب به یکی از رأس های خود برای ماندگاری در این بازی های حساس و مهم رضایت می دهند.

کشتی- بیسبال و اسکواش سه رشته ورزشی هستند که مجوز حضور یکی از آن ها امشب در بوینس آیرس صادر خواهد شد.


نمایندگان این سه رشته پس از یک سخنرانی کوتاه به استقبال مراسم رأی گیری حساس خواهند رفت که به نفع یکی از این سه رشته است.

از آن جایی که عملکرد کشورمان در مسابقات کشتی همواره درخشان بوده است و ما از مدعیان رشته در سطح جهانی هستیم رأی به باقی ماندن آن در المپیک اتفاق خوشي برای ورزش کشور خواهد بود.

از مدتی که خبر حذف کشتی از المپیک عکس العمل شدید اهالی ورزش را در پی داشت مدت ها گذشته است. اقدامات زیادی از کشورهای مختلف جهان و به خصوص مدعیان و صاحب نامان این رشته برای ماندن کشتی انجام شد.

حتی حذف 2 وزن از کشتی یکی از راهکارهایی بود که عنوان شد با رخ دادن آن ، این رشته المپیکی می ماند. از یک طرف میزبانی توکیو گمانه زنی ها را برای ماندن بیسبال در المپیک پررنگ تر کرده است هر چند تا پیش از این احتمال المپیکی ماندن کشتی بیش از سایر رشته ها عنوان شده بود.


حالا امشب تکلیف ماندن یکی از سه رشته کشتی- بیسبال و اسکواش در المپیک مشخص می شود.

حذف کشتی از المپیک شاید بدترین خبر برای ورزش ما باشد خبری که بعید نیست برخی شیطنت های سیاسی هم در آن دخیل باشد که امیدواریم امشب با رأی ابقای کشتی در المپیک این شیطنت ها به نقطه پایان خود برسند./مح


 

 


 

برچسب ها: المپیک ، جهان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار