رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: تست دوپینگی که از فرهاد مجیدی گرفته شده طبق قانون بوده است.

احمد هاشمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص آزمایش دوپینگ بازیکنانی که در دربی 77 پایتخت از آن‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شد بايد بگويم که در این دیدار افسران کنترل دوپینگ ما در جریان بازی حضور داشتند و نسبت به بازیهای گذشته لیگ، نگاه ویژه‌ای به بازی دربي روز جمعه داشتند؛ در این دیدار طبق قانون مقررات کنترل دوپینگ در بین 2 نیمه نمایندگان باشگاه‌ها در حضور افسران دوپینگ به صورت قرعه از هر 2  تیم دو بازیکن را انتخاب کردند اما تا دقیقه 75 بازی اسم آنها را اعلام نکردند و تست دوپینگ به صورت قانونی از بازیکنانی که اسم آنها به صورت قرعه بیرون آمده بود، گرفته شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود فرهاد مجیدی بازیکن تیم استقلال تهران نسبت به آزمایش دوپینگ ناراحت بوده است اظهار داشت: طبق گفته‌های افسر کنترل دوپینگ هیچ حرکت غیر قانونی از سوی فرهاد مجیدی نسبت به تست دوپینگ انجام نشده و او هیچ اعتراضی نسبت به تست دوپینگ نداشته و نمی‌دانم این بحث‌ها در رسانه از کجا مطرح شده است که فرهاد مجیدی اعتراض داشته است.

وي تصريح کرد: نمونه‌ای که از فرهاد مجیدی گرفته شده به صورت تصادفی بوده است و هیچ هدفی پشت آن نبوده، من خود به شخصه با فرهاد مجیدی صحبت کرده‌ام و اين بازيکن هم تعجب کرده است که این حرف‌ها از کجا بيان شده است.

هاشميان ادامه داد: درباره تست نمونه محمد نظری، بازیکن تيم فوتبال استقلال که گفته می‌شود که آن در چمن دیده شده اعلام می‌کنم که این موضوع هم به هیچ عنوان صحت ندارد.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در خصوص زمان اعلام نتايج نمونه آزمایشهای بازيکنان در دربی 77 گفت: طبق قانون حدود سه هفته زمان نياز است تا نتايج نهايي اعلام شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قرعه ، مجیدی ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار