قائم مقام شهردار منطقه 4 در بازدید های میدانی از سطح معابر محلی و بزرگراهی، از ایمن سازی و رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی پیاده روها و سواره روها محدوده این منطقه خبر داد.

سید حسین حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور بالا بردن ایمنی تردد دانش آموزان در سطح معابر پیاده روها و سواره روها در محدوده مدارس و همچنین کاهش بار ترافیک مهر ماه، طرح فوریتی مهر قلم درحوزه های ترافیکی و عمرانی و خدمات شهری به مرحله اجرا در آمد.

قائم مقام شهردار منطقه 4 با بیان اینکه در این طرح علاوه بر معابر محلی، بهسازی معابر بزرگراهی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در این راستا نسبت به مرمت و نصب سر سپری، استوانه و شبکه های ایمنی و کاهش مشکلات ترافیکی بزرگراه دماوند اقدام شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: همچنین به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در بزرگراه شهید باقری حد فاصل بزرگراه شهید بابایی تا بزرگراه رسالت، ضمن لایروبی و نظارت مستقر نهرها، نسبت به رفع کامل مشکلات عمرانی انهار این بزرگراه اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در ادامه این فعالیت ها، صدور اخطار به تمام املاک در حال ساخت مبنی بر جمع آوری رفع سد معبر مصالح درسواره روها و پیاده روها و ایمن سازی محیط های کارگاهی، یکی از اقداماتی است که به منظور افزایش ایمنی تردد دانش آموزان طی دومین طرح جهادی در سطح محدوده در حال اجرا است.

حسینی نژاد خاطر نشان کرد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس زیبا سازی محیط های بیرونی مدارس به همراه بهسازی آبخوری، حیاط و با م مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش و بر اساس اولویت در دستور کار قرار دارد./ف
برچسب ها: استوانه ، شبکه ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار