"دبيرشوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت" بابيان اينکه نشاط سياسي با فضاي پيشرفت‌ و توليد علم مغايرت ندارد، گفت: مديران دانشگاه براي ايجاد محيط‌هايي با نشاط سياسي در كنار توسعه علمي بايد زماني را براي گفتگو و تعامل با دانشجويان قرار دهند.

مصطفي صادقي‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشگاه را جايگاهي براي رشد نهادهاي مدني و كانون‌هاي فرهنگي دانست و گفت: دانشجويان پتانسيل اين را دارند که در کنار تحصيل علم جريان‌هاي گوناگون کشور را نيز رصد کرده و نسبت به امور کشور بي‌تفاوت نباشند.

اين فعال دانشجويي ضمن انتقاد از عملکرد سليقه‌اي برخي رسانه‌ها، اظهارداشت: بسياري از مطالبات غير عمومي به صورت عمومي در رسانه‌ها مطرح مي‌شود و اين در حالي است که خواسته عموم مردم سر از شبكه‌هاي اجتماعي در مي‌آورد.

وي تاکيد کرد: برخي مديران دانشگاه‌ها با عملکرد سليقه‌اي خود امکانات را در اختيار گروهي معدود قرار دادند که اين عملکرد فضاي رقابتي را در دانشگاه از بين برده و اشتياق دانشجويان براي حضور در تشکل‌هاي دانشجويي را از بين برده است.

دبير شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت با بيان اينکه برخي تشکل‌هاي دانشجويي در حضور مقام معظم رهبري از فضاي موجود ابراز ناراحتي كردند، تصريح کرد: محيط دانشگاه بايد به دور از افراط‌ و تفريط باشد و بايد فضاي آزاد انديشي در دانشگاه‌ها به وجود آيد.

صادقي‌فر بيان داشت: نشاط سياسي با فضاي پيشرفت‌ و توليد علم مغايرت ندارد، لذا مديران دانشگاه براي ايجاد محيط‌هايي با نشاط سياسي در كنار توسعه علمي بايد زماني را براي گفتگو و تعامل با دانشجويان قرار دهند.

انتهاي پيام/   
    

برچسب ها: دانشگاه ، فضا ، رقابتی ، نشاط ، سیاسی ، موثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار