شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت جانكاه علام مجاهد و نستوه آيت الله آقاي حاج سيد حسن طاهري خرم آبادي(ره) با صدور اطلاعيه ترحيمي، ضمن تسليت اين ضايعه اندوهبار، آن را ثلمه‌اي بزرگ براي حوزه‌هاي علميه و ضايعه‌اي جبران‌ناپذير براي كشور دانست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت جانكاه علام مجاهد و نستوه "آيت‌الله آقاي حاج سيد حسن طاهري خرم‌آبادي" با صدور اطلاعيه ترحيمي، ضمن تسليت اين ضايعه اندوهبار، آن را ثلمه‌اي بزرگ براي حوزه‌هاي علميه و ضايعه‌اي جبران‌ناپذير براي كشور دانست.

متن اطلاعيه به شرح زير است:

 انالله و انااليه راجعون

خبر اندوهناك رحلت عالم مجاهد نستوه و فقيه ارزشمند و مخلص حضرت آيت‌الله آقا حاج سيد حسن طاهري خرم آبادي(ره) موجب تألم و تأثر ملت مسلمان و قدرشناس ايران اسلامي به ويژه جامعه معظم روحانيت و حوزه‌هاي علميه در سراسر كشور شد.

اين عالم بزرگوار جليل القدر در طول دوران نهضت امام خميني(ره) چه قبل و چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با مجاهدت‌هاي صادقانه و تلاش‌هاي مخلصانه خود همواره نقشي اثرگذار و مفيد داشته و مدام به عنوان خط شكن، در خط مقدم مبارزه و جهاد اسلامي در كنار امام راحل عظيم الشأن حضوري پربركت و وفادارانه داشته‌اند.

مرحوم آيت الله طاهري خرم آبادي از برجستگان حوزه‌هاي علميه و جهاد و مبارزه با طواغيت بودند كه تقوا و اخلاص و درايت در امور و متانت و هوشمندي ايشان همچنان كه مقام معظم رهبري در پيام تسليتشان فرمودند زبانزد بوده و از شاخصه‌هاي برجسته و بارز اين روحاني مجاهد و مبارز محسوب مي‌شده است.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اين ضايعه تأسف‌انگيز و ثلمه جبران‌ناپذير را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي، آيات عظام، علماي اعلام، روحانيت محترم، حوز‌ه‌هاي علميه سراسر كشور و به ساير بازماندگان مكرم و همه ارادتمندان و دوستان و بيت مكرم ايشان و همه ملت شريف و عزيز ايران اسلامي تسليت و تعزيت گفته و غفران و رحمت واسعه الهي براي آن مرحوم و صبر و اجر براي ساير بازماندگان را از آستان احديت مسألت مي‌كند.

اين شورا در پايان از عموم مردم غيور، ولايت‌مدار و انقلابي ايران اسلامي دعوت مي‌كند تا در مراسم ترحيم و بزرگداشت آن عالم مجاهد با حضور گسترده و معنوي تجليل از مقام شامخ ايشان، برايشان رحمت واسعه الهي از درگاه ايزدمنان طلب كنند.

با آرزوي سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) 

سعيد فلاح پور

مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل  

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار