معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد: به مناسبت فرا رسیدن ولایت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از دختران برتر در حوزه های قرآنی ، ورزشی علمی و هنری تقدیر به عمل می آید.

کاظم کمالی نسب با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: مراسم جشن روز ملی دختران با حضور اعضا کانون دختران محلات 17 گانه در مرکز آموزش های اجتماعی 18 شهریور ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های متنوع جشن ادامه داد: تلاوت قرآن، سرود، اجرای برنامه های هنری از سوی کانون های دختران و مراسم تقدیر از مهم ترین برنامه های جشن است.

معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به ملاک انتخاب دختران تاکید کرد: دخترانی که در زمینه های قرآنی، ورزشی، علمی و هنری دارای رتبه های منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی هستند توسط محلات شناسایی شده و از میان آن ها سه نفر به عنوان دختران موفق منطقه 21 معرفی می شوند.

وی در ارتباط با برنامه ویژه جشن اظهار داشت: در این مراسم جشن عبودیت دختران مکلف کارمندان شهرداری نیز برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خاطر نشان کرد: اجرای بخش هنری این جشن شامل نماآهنگ، تواشیح، موسیقی است و برای اولین بار از وبلاگ دختران منطقه 21 رونمایی می شود و هدف از آن ایجاد ظرفیت سازی اجتماعی در کانون های محلات به خصوص کانون خانه های تسنیم انجام می شود.

گفتنی است جشن روز ملی دختران منطقه 21 از ساعت 10 الی 12 در مرکز آموزش های اجتماعی واقع در تهرانسر، بلوار اصلی ، نبش کوچه سوم، سالن ققنوسی برگزار می شود./ف

برچسب ها: کمالی ، جشن ، مکلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار