زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هشتم مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور مقابل میهمان خود داماش گیلان به تساوی 2 - 2 رضایت داد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مسعود ریگی (دقیقه 41 ) و جابر انصاری در دقیقه 45 گلهای تیم فجر سپاسی را وارد دروازه نماینده گیلان کردند.

گلهای تیم داماش گیلان را هم روح اله سیف اللهی و افشین چاووشی در دقایق 7 و 87 به ثمر رساندند .

بابک وسیله بر داور این بازی ، سیف اللهی (دقیقه 58 ) ، محمد مختاری ( دقیقه 70 ) و جهانگیر عسکری را در دقیقه 1+90 ) با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد .

داریوش صبوری مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هم بدلیل اعتراض به قضاوت داور ، از روی نیمکت اخراج شد .

زردپوشان شیرازی با این تساوی و 5 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی رقابتها قرار گرفتند و داماش گیلان با هفت امتیاز ، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد .

در پایان این بازی افشین ناظمی سرمربی تیم داماش گیلان در نشست خبری گفت : هر 2 تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه هم خلق کردند .

ناظمی در ادامه افزود : تلاش زیادی را برای کسب امتیاز در دیدار مقابل فجر انجام دادیم و خوشحالیم که داماش بازنده بازی نبود .

سرمربی داماش در خصوص نتایج بیرون از خانه داماش در این فصل گفت : تیم داماش گیلان همیشه در دیدارهای بیرون از خانه بازیهای خوبی را به وعرض نمایش می گذارد ولی در خانه این امر محقق نمی شود ولی امیدوارم در بازیهای آینده این مشکل هم حل شود .

سرمربی داماش در خصوص غلامحسین پیروانی سرمربی فجر هم گفت : غلامحسین پیروانی زحمت زیادی برای فوتبال فارس کشیده و بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کرده و من امیدوارم مسئولان فجر به ایشان فرصت بیشتری بدهند .

ناظمی وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه شیراز را نامناسب عنوان کرد و گفت : هیچ یک از 2 تیم در این چمن 2 پاس سالم نمی توانستند بدهند و نباید امید داشت بازی خوبی روی اینگونه چمن ها به نمایش گذاشته شود .

داریوش صبوری مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در غیاب غلامحسین پیروانی در کنفرانس خبری پایان بازی شرکت کرد از عملکرد بازیکنان فجر ابراز رضایت کرد اما گفت : در نیمه دوم و پس از به ثمر رساندن گل دوم ، بازیکنان عقب کشیدند و اجازه خلق موقعیت را به تیم داماش دادند که این امر موجب به ثمر رسیدن گل تساوی داماش شد .

صبوری که در نیمه دوم بدلیل اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شد در این خصوص گفت : در یک صحنه ، پنالتی مسلم تیم فجر توسط داور گرفته نشد و اتفاقی که در بازی هفته پیش با صبا قم رخ داد و پنالتی صحیح ما از دست رفت و کارشناسان امر هم نسبت به آن اذعان داشتند در این دیدار هم تکرار شد .

صبوری افزود : همین صحنه ها و گرفته نشدن پنالتی تیم ها فشار زیادی را روی مربیان وارد می کند شاید با همین پنالتی که بابک وسیله بر داور بازی برای ما نگرفت وضعیت تیم فجر متفاوت می شد .

مربی فجر همچنین گفت : غلامحسین پیروانی در پایان بازی در رختکن تیم استعفا کرد که این موضوع از سوی جعفری مدیرعامل تیم و عاری سرپرست فجر رد شد .

در حاشیه پایانی بازی ، تماشاگران شیرازی با در دست گرفتن پول و شعار علیه سرمربی فجر سپاسی شیراز ، خواستار استعفای غلامحسین پیروانی شدند و شعارهایی به حمایت از محمود یاوری سردادند .

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نهم رقابتها جمعه 22 شهریورماه میهمان راه آهن سورینت خواهد بود و داماش گیلان به دیدار صبا قم می رود .

تعویض های فجر سپاسی شیراز :

1-امین شجاعیان بجای محمد انصاری وارد زمین شد ( دقیقه 81 )

2-مجتبی زارعی بجای محمد حیدری به زمین مسابقه آمد (دقیقه 84 )

3-جلال الدین علی محمدی بجای مسعود ریگی وارد زمین شد ( دقیقه 90 )

تعویض های داماش گیلان :

1-افشین چاووشی در دقیقه 58 بجای امین متوسل زاده به زمین مسابقه وارد شد .

2-مصطفی حاجتی در دقیقه 70 از زمین مسابقه خارج شد و بجای وی سعید مرتضوی به زمین آمد .

3-جهانگیر عسکری در دقیقه 82 بجای هادی محمدی وارد زمین مسابقه شد ./س

برچسب ها: فجر ، شیراز ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.