پورنصاری قائم مقام معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما در بازدید از شبکه الکوثر از اقدامات انجام شده در این شبکه ابراز رضایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر؛ عباس پور نصاری در بازدید از بخشهای مختلف شبکه، ضمن آشنایی با فعالیتها و ماموریت های شبکه الکوثر، مدیر امور اداری و مالی این شبکه را معرفی کرد. 

براساس این گزارش پس از این بازدید قائم مقام اداری و مالی سازمان در جلسه ای با خندق آبادی مدیر شبکه جهانی الکوثر و دیگر مدیران شبکه ضمن تجلیل از کارهای انجام شده در این شبکه خاطر نشان کرد : بنده شخصا به شبکه شما علاقه مندم و برخی از برنامه ها ی شما را می بینم.

پور نصاری در ادامه اظهار داشت : بنده بدلیل اقتضای شغلی و سفر هایی که به کشورهای عربی  داشته ام از نزدیک شاهد بودم که مردم خارج از کشور چقدر مشتاق و طرفدار این گونه شبکه ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت در دست افکارعمومی است یادآور شد: الکوثر و شبکه های برون مرزی سازمان نقشی عزت آور دارند و همگان نسبت به تاثیرگذاری و نقشی آفرینی این شبکه ها آگاه هستند.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار خندق آبادی مدیر شبکه الکوثر،خوش اخلاقی مدیر اطلاعات وبرنامه ریزی و حسینی بخش مدیر امور مخاطبان، گزارشی از معرفی شبکه و وضعیت تولید و پخش برنامه ها و مخاطبان ارائه کردند. /ص
 

برچسب ها: الکوثر ، صداو سیما ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار