همدان/

بازی های سیاسی و جناحی در استان ممنوع

نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: با توجه به شرایط امروز استان ، دنبال کردن بازی های سیاسی و جناحی در استان ممنوع است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خجسته در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان افزود:  مشکل آب و اشتغال جوانان به عنوان مهمترین مشکلات امروز استان آنقدر برای ما مدیران مسئولیت آور هست که جایی برای بازیهای سیاسی نمیگذارد .
وی افزود: مسئولان استان مطرح می کنند که 2هزار پروژه افتتاح کرده ایم در حالیکه مهمترین مسئله امروز استان آب است اگر دیربجنبیم مجمع نمایندگان زنجان،لرستان و کردستان با پیگیری های خود آب را میبرند.
خجسته افزود:کار امروز ما برای ساخت آینده استان است همانطورکه وضعیت امروز ما نتیجه کار مدیران دیروز است .
این مقام مسئول افزود: برخی از مدیران بومی ما اصرار دارند که کار انجام می شود اما سد تالوار که سال 83 تصویب شد و در سال 89 باید به بهره برداری می رسید در بازدید سال 91 هنوز بهره برداری نشده بود.

همدان، مدیران سست ، بیحال و روزمرگی زده نمی خواهد
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط استان مدیران تحول گرا ، توانمند واثرگذار میخواهد و در این استان جایی برای مدیران سست،بیحال و روزمرگی زده وجود ندارد.
  خجسته افزود: ما برای توسعه استان از مدیران به ویژه مدیران عمرانی ، شهرداری و شورای شهر انتظار داریم ، همدان تبدیل به پارکینگ ماشین شده است درحالیکه مدیران کرمانشاه برای راه اندازی قطار شهری بودجه گرفته اند./س
برچسب ها: سیاسی ، جناحی ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.