فرمانده انتظامي استان اصفهان از توقيف 13 محموله كالاي قاچاق و دستگيري 21 قاچاقچي كالا در پنج عمليات ويژه پليسي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار" عبد الرضا آقاخاني" با بيان اين مطلب اظهار داشت: ماموران اين فرماندهي در شهرستان هاي شهرضا، مباركه،نجف آباد و پليس امنيت عمومي استان در پنج عمليات ويژه و هماهنگ طي پنج روز گذشته 14 محموله كالاي قاچاق را شناسايي و توقيف كردند.

اين مقام مسئول ارزش كالاهاي كشف شده را بيش از هشت ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان كرد و گفت: در اين عمليات 14 دستگاه خودروي سبك و سنگين توقيف شد و 21 نفر از قاچاقچيان كالا دستگير و تحويل مراجع قضايي داده شدند.

وي كالاهاي قاچاق كشف شده را شامل، كفش، پوشاك، سيگار، لوازم التحرير، گوشي تلفن همراه، شيرخشك، پرتقال و زيتون خارجي عنوان كرد و بيان داشت: تمامي اين كالاها فاقد مجوزهاي لازم از گمرك و به صورت ماهرانه اي در داخل خودروها جاسازي شده بود.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه مقصد اكثر محموله هاي كشف شده به تهران، شمال و استان‌هاي همجوار بود گفت: استان اصفهان به جهت قرار گرفتن در مركزيت كشوربه عنوان شاهراه اصلي اتصال راه هاي شمال به جنوب و غرب به شرق محسوب مي شود و به همين دليل قاچاقچيان اين مسير را براي تردد خود انتخاب مي‌كنند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان مبارزه جدي و قاطعانه با قاچاقچيان كالا و باندهاي قاچاق مواد مخدر را از اولويت هاي اصلي اين فرماندهي برشمرد و خاطر نشان كرد: در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي پليس اصفهان نيز حماسه بزرگي را در مبارزه با قاچاقچيان كالا آغاز كرده و مسير اين استان را براي ورود اين گونه كالاها نا امن كرده است.

سردار آقاخاني از تقويت و تجهيز ايستگاه هاي بازرسي شهرستان‌هاي شهرضا، سميرم و نايين استان اصفهان خبر داد و بيان داشت: در اين رابطه با همكاري دستگاه‌هاي مختلف و شوراهاي تامين شهرستان‌ها تلاش خواهيم كرد تا از ورود كالاهاي قاچاق و مواد مخدر به استان جلوگيري كنيم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.