نماينده مردم شهرستانهاي قائمشهر، سوادكوه، جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه رشد اقتصادي در هر سال در كشور بايد به هشت درصد برسد گفت: متأسفانه رشد اقتصادي در كشور ما در سالهاي گذشته منهاي موضوعات علمي، صفر بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری علیپور در مراسم افتتاح شركت تعاوني شهرستان جویبار افزود: اگر مي خواهيم به قدرت برتر در منطقه تبديل شويم بايد به تمامي ابعاد و مقوله ها بخصوص تعاون توجه كنيم.

وی رسيدن به سهم 25 درصدي تعاون در اقتصاد را بسيار مهم خواند وتصریح کرد : يكي از دلايل موفق نبودن تعاوني ها نبود فرهنگ كار گروهي و اجتماعي در كشور است.

نماينده مردم شريف شهرستانهاي قائمشهر، سوادكوه،جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي گفت: جويبار يكي از شهرهاي صنعتي در استان است و تعاوني هاي زيادي در آن فعاليت دارند كه بايد توجه بيشتري به آنان شود.

علیپور با بيان اينكه طبق ماده 180 برنامه پنجم توسعه بايد توسعه متوازني در كشور داشته باشيم افزود: براي رسيدن به توسعه متوازن در كشور بايد به همه ابعاد توجه شود.

وی تصریح کرد: براي رسيدن به توسعه مطلوب در كشور بايد تسهيلات و اعتبارات بهتري در اختيار تعاونگران استان قرار گيرد تا بتوانيم رقابت خوبي با استانهاي صنعتي ديگر داشته باشيم./س

برچسب ها: رشد ، اقتصادی ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.