تلویزیون سوریه از بازگشت امنیت به منطقه اریحا در حومه شهر ادلب خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛تلویزیون سوریه روز جمعه گزارش داد:ارتش سوریه توانست پس از وارد آوردن خسارات سنگین به گروه های مسلح تروریستی بار دیگر امنیت وثبات را به منطقه "اریحا" در حومه شهر "ادلب" بازگرداند.
بر اساس اين گزارش شهر اريحا در طول ماههاي گذشته در اختيار شورشيان بود و آنها در نبردهاي روز جمعه متحمل تلفات شديدي شدند.
نيروهاي دولتي همچنين موفق شدند جاده اي را که منطقه کوهستاني جسرالشغور را به ادلب متصل مي کند آزاد کنند و شهرک راهبردي کفرزيتا را هم از شورشيان پس بگيرند.
در جنوب سوريه درگيريها روز جمعه در شهرک مليليه در حومه دمشق بين ارتش سوريه و شورشيان جبهه النصره ادامه يافت. شورشيان جبهه النصره روز چهارشنبه به شهرک کفرزيتا که اکثريت ساکنان آن را مسيحيان تشکيل مي دهند حمله کرده بودند.
دولت سوريه روز جمعه براي هر کسي که يک تروريست خارجي را تحويل دهد يا اطلاعاتي در مورد محل اختفاي او ارائه نمايد جايزه تعيين کرد.
اين جايزه که بين 200 هزار ليره سوريه ( هزار دلار ) تا 500 هزار ليره  (2500 دلار)  در نوسان است اولين اقدام در نوع خود توسط دولت سوريه در طول بحران 30 ماهه اين کشور به حساب مي آيد.
انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، ادلب ، اریحا ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار