هنرمند انیمیشن ساز کشورمان گفت : صنعت انیمیشن را شرکت صبا رشد داد ه است چون مرکز مهمی است طبیعی است که باید راهکار های درستی برای هدایت صنعت انیمیشن داشته باشد.

جمال رحمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت انیمیشن گفت:وجود شرکت صبا مثبت است وایرادی نیست که شرکتی مانند صبا باشدو نقش حمایتی داشته باشد ایراد اینجاست که همه چیز به یک جا ختم شود اگر به طور مثال سازنده انیمیشنی با آن یک جایی که وجود دارد دچار مشکل شد باید برورد و دنبال کار دیگری بگردد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :یعنی کلا در این مملکت ساخت انیمیشن را باید کنار بگذارد این موضوع عیب بزرگی تلقی می شود وجود این مرکز در صنعت انیمیشن مثبت بوده است .

این هنرمند انیماتور کشورمان با اشاره به نام مراکزی که انیمیشن کشور را در ابعادهنری و صنعتی رشد داده اند تصریح کرد :ما یک هنر انیمیشن داریم و یک صنعت انیمیشن هنر آن را توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر مراکز پرو بال داده اند ولی صنعت انیمیشن را شرکت صبا رشد داد ه است چون مرکز مهمی است طبیعی است که باید راهکار های درستی برای هدایت صنعت انیمیشن داشته باشد.

رحمتی با تاکید بر این موضوع که همه چیز نباید در صنعت انیمیشن به صبا ختم شود اظهار اشت :تا جایی که می دانم تلاش هادر این زمینه هست و طبیعیست که اگر فکر می کنیم صنعت انیمیشن بی نقص است حتما دچار مشکل خواهد شد. همه ما بایدکمک کنیم که این اتفاق بیفتدو تبدیل به یک مرکز کم عیب و نقص شود و ایراد بزرگ اینستکه همه چیز در صنعت انیمیشن به شرکت صبا ختم شود/س .
برچسب ها: ینعت ، انیمیسن ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.