در شرايطي که بازار در انتظار انتشار گزارش ماهانه وضعيت کار در آمريکا به سر مي برد، بهاي نفت روز جمعه در بازار معاملات الکترونيک آسيا تقريبا ثابت بود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اکتبر با يک سنت کاهش، 108 دلار و 38 سنت معامله شد اما بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در مدت مشابه دو سنت افزايش يافت و به 115 دلار و 28 سنت رسيد.
بازار منتظر انتشار گزارش ماهانه وضعيت کار در آمريکا است که شاخصي کليدي براي سنجش سلامت نخستين اقتصاد جهان و مصرف کننده نفت خام به شمار مي رود. اين گزارش قرار است امروز منتشر شود.
از سوي ديگر، تحليل‌گران همچنان نيم نگاهي به اوضاع سوريه دارند.
کلي تئو تحليل‌گر آي جي مارکتز در سنگاپور اعلام کرد تهديد حمله به سوريه تاکنون تا حدودي بهاي نفت را تحت تأثير قرار داده است.
وي افزود بايد تا هفته ديگر منتظر ماند و ديد چه اتفاقي مي افتد.
کنگره آمريکا که قرار است نظر خود را در مورد حمله به سوريه اعلام کند دوشنبه آينده فعاليت خود را پس از تعطيلات تابستاني از سر مي گيرد و ممکن است نظر خود را در اين خصوص چند روز بعد اعلام کند.
روز پنجشنبه در پايان معاملات بازار نيويورک،‌ هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اکتبر با يک دلار و 14 سنت افزايش،‌ 108 دلار و 37 سند معامله شده بود.
 در بازار لندن هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اکتبر با 35 سنت افزايش، 115 دلار و 26 سنت به فروش رفته بود.

برچسب ها: نفت ، بها ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار