نياز متقاضيان مسکن در سال هاي اخير همواره انباشته شده و سياست گذاري موثري در جهت کاهش فاصله ميان عرضه و تقاضا صورت نگرفته است.

حسن محتشم، عضو هیئت ‌مدیره انجمن صنفی انبوه‌ سازان استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رکود نسبي حاکم بر بازار مسکن، گفت: افزايش قابل توجه قيمت در بخش مسکن در ابتداي سال جاري شرايط رکود اين بازار را فراهم ساخته است.

وي ادامه داد: شوک ناشي از جهش قيمت ها بر معاملات مسکن اثر گذاشته به طوري که برنامه ريزي هاي متقاضيان مسکن براي ورود به اين بازار را برهم زده است.

عضو هیئت ‌مدیره انجمن صنفی انبوه‌ سازان استان تهران با اشاره به کاهش نامحسوس قيمت ها در بازار امروز مسکن، در ادامه افزود: با گذشت زمان بازار با قيمت هاي فعلي وفق يافته و بازار فعال خواهد شد.

وي با اشاره به چالش پيش روي دولت در حوزه مسکن، خاطر نشان کرد: حمايت از متقاضيان واقعي مسکن بايستي مورد توجه ويژه دولت قرار گيرد.

محتشم، مسکن مهر را پاسخ ناقصي به مخاطبان اين طرح عنوان کرد و ادامه داد: نياز متقاضيان مسکن در سال هاي اخير همواره انباشته شده و سياست گذاري موثري در جهت کاهش فاصله ميان عرضه و تقاضا صورت نگرفته است.

عضو هیئت ‌مدیره انجمن صنفی انبوه‌ سازان استان تهران، در ادامه با اشاره به سابقه وزیر راه، مسکن و شهرسازی در اين حوزه، خاطر نشان کرد:‌ وزير مسلط بر بازار مسکن است و با تعامل انبوه سازان و متخصصان بخش مسکن اميدواريم در آينده شاهد کنترل اين بازار باشيم .

وي تصريح کرد: با برنامه ريزي و سياست گذاري دولت در راستاي فعال ساختن ظرفيت بافت هاي فرسوده در داخل شهرها و ... در نهايت حمايت از بخش خصوصي همگام با کناره گيري دولت از تصدي گري در بازار مسکن،‌ شاهد تحولات مثبتي در اين بخش خواهيم بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، مهر ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار