رئیس شورای اسلامی سابق شهر دماوند گفت: سخن از شوراها بیانگر حضور مردم در صحنه های مختلف است.

ˈمحسن بخشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: ملت ایران با حضور خود در حماسه عظیم 24 خرداد ماه و در دیگر عرصه های مختلف ثابت کرده اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی به جایگاه ارزشمند شورا به عنوان نماینده مردم در شهر و روستا اشاره و بیان کرد: برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی در کشور بخشی از این حماسه بزرگ بود که خوشبختانه با وجود هجمه های غرب شکل گرفت و امروز اعضای جدید شورای اسلامی نیز منتخب مردم در شهر ها و روستاها هستند که لازمه موفقیت آنان حفظ نقش خطیر خود در برابر خلق این حماسه است.

رئیس سابق شورای شهر دماوند ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر ، خاطرنشان کرد: شورا یک نهاد ارزشمند و ماندگار در خدمات رسانی است که اعضای آن با سرعت بخشیدن در ارایه این خدمات و افزودن بر توان خود، می توانند قدم های ماندگار و موثری بردارند.

بخشی با بیان اینکه جایگاه خدمت رسانی به مردم به برکت نظام جمهوری اسلامی در کشور رو به فزونی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی فرصتی را به همه ما ارزانی داشته تا بتوانیم گام های موثری را در خدمت رسانی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورا با شناسایی مشکلات و رفع موانع و کاستی ها چه در حوزه شهری و چه در حوزه روستایی می تواند نقش مهمی را در راستای هدف اصلی کشور برای رسیدن به یک حکومت جهانی ایفا کنند.

این مقام مسوول به بودجه های مصوب شهرداری توسط شورای شهر در طی شش سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 86 رقم بودجه از 74 میلیارد ریال به 231 میلیارد و 460 میلیون ریال در سال 92 رسید که این خود نشان از رشد بی سابقه 244 درصدی بودجه در تاریخ مدیریت شهری دماوند بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.