رئيس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان گفت:طرح نظارتي ويژه بازگشايي مدارس در سال 92 در سطح استان زنجان در حال اجراست.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛« علي معصومي» با اعلام خبر فوق افزود: اين طرح جهت جلوگيري از هرگونه كمبود و افزايش غير منطقي قيمت ها و بروز تخلفات احتمالي از سوي واحدهاي توليدي ، توزيعي و خدماتي اجرا مي شود.

وي اقلام ويژه اين طرح را شامل نوشت افزار ، لوازم التحرير ، كيف و كفش و ساير ملزومات بازگشايي مدارس عنوان كرد و يادآور شد : رعايت درصد سودهاي خرده و عمده فروش و نصب برچسب قيمت و صدور فاكتور از جمله موارد بازرسي در قالب اجراي اين طرح مي باشد.

معصومي با اشاره به نظارت ويژه بر تعيين و رعايت نرخ سرويس هاي اياب و ذهاب مدارس ؛گفت : نظارت بر عملكرد آموزشگاهها و مدارس غير انتفاعي در خصوص دريافت شهريه هاي مصوب آموزش و پرورش و جلوگيري از توزيع و فروش لوازم التحرير خارجي و داخلي فاقد استاندارد و بي كيفيت با هماهنگي مراجع زيربط بخشي از موارد ازاجرايي در اين طرح به شمار مي رود.
وي تصريح كرد : هم اكنون در سطح استان 33 بازرس در طرح ويژه نظارتي بازگشايي مدارس فعاليت مي نمايند.

اين مقام مسئول ميزان بازرسي هاي صورت گرفته در ده روزه نخست اجراي اين طرح را 2 هزار و 181 مورد دانست و افزود: در اين مدت 66 پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 148 ميليون ريال تشكيل و به تعزيرات حكومتي ارجاع شده است.

رئيس سازمان صنعت ،‌معدن و تحارت استان زنجان با اشاره به زمان اجراي اين طرح تا تاريخ دهم مهر ماه ، خاطر نشان ساخت : از شهروندان درخواست مي كنيم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهاي صنفي ، توزيعي و توليدي مراتب را به ستاد خبري سازمان به صورت حضوري يا تلفني به شماره تلفن 124 گزارش نمايند تا بازرسين سازمان در اسرع وقت با متخلفين برخورد نمايند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، نظارت ، بازگشایی ، مدارس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار